Layla Oomen

Dit was de eerste keer dat ik hier bestelde en ben zeer aangenaam verrast!

A Olsthoorn

Gematigd positief

Marion Hermanns

Duidelijke side, snelle levering

Gerard van Mourik

Goodstore heeft mij bijzonder aangenaam verrast met haar klantgerichtheid -en vriendelijkheid. Al mijn vragen zijn vrijwel dezelfde dag beantwoord. Het geleverde product voldoet uitstekend aan mijn... Goodstore heeft mij bijzonder aangenaam verrast met haar klantgerichtheid -en vriendelijkheid. Al mijn vragen zijn vrijwel dezelfde dag beantwoord. Het geleverde product voldoet uitstekend aan mijn kwalitatieve en hoge verwachting. Ondanks de beschermende verpakking heeft mijn product als gevolg van het transport lichte schade opgelopen. Na uitvoerige omschrijving en melding van deze schade is deze binnen 2 werkdagen afgehandeld. Het is werkelijk te utopisch voor woorden, dat Goodstore deze bijzondere aandacht voor haar klanten heeft.
Alle contacten per mail maar ook telefonisch verlopen heel vriendelijk. Men neemt ruimschoots de tijd voor de uitleg en toelichting.
Alle medewerkers handelen klantgericht en herhaalde uitleg van vragen etc. is niet aan de orde. Goodstore voelt voor mij als een geweldige verademing ten opzichte van vele andere leveranciers.
Chapeau GoodStore

Stephanie Bakker

Goed!

Sunny

Mooie lijst, goeie prijs!

Zarah van den Berg

Over het bedrijf goede ervaringen, het vervoersbedrijf DHL parcel niet.

M.R Teppema

Degelijk en goed

Astrid Van Noordenburg

Positief mooi product en goed omschreven

Lies Van Tankeren

Prima bedrijf

Duidelijke info en snelle levering ondanks corona tijd.

Geen verbeter tips!