Goede kwaliteit, snelle levering

Ada Groenhoff

Al meerdere malen besteld en zeer goede ervaringen.

Cafetaria het heukske

Netjes geleverd en mooi op tijd.super service

Jacqueline

Grote voorraad, goede prijzen en snelle levering. Heel goed verpakt ook. Ik bestelde een wissellijst, en nog geen olifant die de verpakking kapot zou kunnen krijgen. Top gedaan!

Syl

Goede ervaring mooie foto lijstjes

Informatievoorziening prima, over de bezorging ook omdat dit wel een paar dagen duurt. De kwaliteit van de lijst lijkt prima, behalve de beschermplaat. Dit is van dun plastic. En hoewel aan de... Informatievoorziening prima, over de bezorging ook omdat dit wel een paar dagen duurt. De kwaliteit van de lijst lijkt prima, behalve de beschermplaat. Dit is van dun plastic. En hoewel aan de binnenzijde beschermfolie zat, heb ik een grote (10cm) en kleine (3cm) kras aan de buitenkant. Ik heb met 2 personen de poster in de lijst gestopt want groot (70X100) en kan me niet voorstellen dat we de kras er zelf op gemaakt hebben, maar kan ook niet met zekerheid zeggen dat ze er al op zaten. Dat vind ik wel jammer.
De lijst past prachtig bij de poster!

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Wij hebben al een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken maar helaas tot op heden zonder succes.
Schades kunnen uiteraard altijd worden...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Schades kunnen uiteraard altijd worden gemeld dus hopelijk kunt u nog even contact met ons opnemen.
Wellicht dat we alsnog tot een passende oplossing kunnen komen.
Alvast bedankt en een fijn weekend!
Linsey