Amicitia

Bestelling was vertraagd, maar werd keurig gemeld en later prima afgehandeld

Giel van der Sterren v.o.f.

Ben zeer tevreden over de kassarollengigant had een bestelling geplaatst dat al een scherpe prijs was tegen over mijn vorige leverancier
Ik werd gebeld met een scherpe aanbieding als ik meer...
Ik werd gebeld met een scherpe aanbieding als ik meer zou bestellen
Mooi meegenomen je hebt ze toch nodig
Topie

Jagesar

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en uitstekende bezorgservice, waardoor ik dus ook een bestelling heb geplaatst voor een mooie kunstpalm

Christan van de Wouw

Naar verwachting

Marianne

Maandag contact gehad met jullie over lijst info en zou woensdag 12-2-2020 geleverd geworden, dinsdag middag ook info gevraagd bij jullie of de lijst woensdag wel komt want had nog geen track en... Maandag contact gehad met jullie over lijst info en zou woensdag 12-2-2020 geleverd geworden, dinsdag middag ook info gevraagd bij jullie of de lijst woensdag wel komt want had nog geen track en trace code maar die kwam eind v/d middag.....dus niet...ben dus wel heel erg benieuwd waarneer de lijst komt!! zou dus bij deze niet meer zo gauw bij jullie bestellen, na telefonisch contact is alles super snel en goed afgehandeld, vriendelijke mensen

Richard

Fijne webwinkel. Veel keuze, goede omschrijvingen en foto's en gunstige prijzen.

dierenkliniek Papendrecht

Goede ervaring, super snelle levering