Marriannekunstidee

Josgar

Goed! Snelle bezorging, goede kwaliteit

Mooie lijsten voorbrengende prijs. Helaas werkte levering via Dhl niet.

Bestel nooit online materialen, echter na een kort telefonisch gesprek was ik overtuigd dat ik met een gerust hart bestelling kon doen bij goodstore. De bestelling, bestelde producten en de... Bestel nooit online materialen, echter na een kort telefonisch gesprek was ik overtuigd dat ik met een gerust hart bestelling kon doen bij goodstore. De bestelling, bestelde producten en de verpakking waren voor ons een zeer prettige wijze, producten zien er mooi uit, wijze van verpakking was uitstekend, en de kwaliteit van het geleverde overtrof onze verwachtingen. Complimenten dus. En ja, ik weet nu een goed adres om iets online te bestellen. Een aanrader. Ga zo door.

B. Muit

Informatie op website was niet duidelijk

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij deze miscommunicatie ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Er staat in onze algemene voorwaarden vermeld dat de...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Er staat in onze algemene voorwaarden vermeld dat de retour kosten voor eigen rekening zijn.
Mocht er enige onduidelijkheid zijn kunt u altijd contact met ons opnemen zodat wij dit toe kunnen lichten.
In ieder geval alvast een prettig weekend en hopelijk graag tot een volgende bestelling!
Linsey

Mijn bestelling van twee producten, een wissellijst en een passe partout, werd niet in1 keer geleverd. De wissellijst was er niet bij. Ik stuurde een e-mail hierover en toen is gelijk dezelfde dag... Mijn bestelling van twee producten, een wissellijst en een passe partout, werd niet in1 keer geleverd. De wissellijst was er niet bij. Ik stuurde een e-mail hierover en toen is gelijk dezelfde dag de wissellijst alsnog verzonden.