M.waalwijk

Goed product, snel geleverd en goede prijs!

Ad van Luyk

Zeer snelle levering.

Koen van der Zanden

Ik heb bij de Goodstore foto frames aangeschaft (70x100). Helaas kwamen deze beschadigd aan. Na contact met de Goodstore werden er direct nieuwe frames opgestuurd, deze waren de 2e keer een stuk... Ik heb bij de Goodstore foto frames aangeschaft (70x100). Helaas kwamen deze beschadigd aan. Na contact met de Goodstore werden er direct nieuwe frames opgestuurd, deze waren de 2e keer een stuk beter en steviger verpakt en kwamen daardoor ook gelukkig heel aan. Het contact met de klantenservice heb ik als zeer aangenaam ervaren. Ik zou zeker nog eens bij deze webshop bestellen

de schub

Gaat wel aardig de levering zou iets sneller kunnen

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag Paul,
Hartelijk bedankt voor het invullen van de feedback. Jammer dat u vindt dat wij op snelheid levering nog wat kunnen verbeteren.
U heeft op 14 januari na 14:00uur besteld...
Goedemiddag Paul,
U heeft op 14 januari na 14:00uur besteld en deze orders gaan er 1 werkdag later uit. Bij ons geldt: voor 14:00 besteld diezelfde dag nog verzonden. Uw bestelling is netjes op 15 januari aan DHL meegegeven en op 16 januari afgeleverd. Wat ons betreft geen slechte score dus, maar uiteraard kan altijd sneller!
Nogmaals dank voor de bestelling !
Goodstore Verkoop

Archipel de landrijt

Erg goed geholpen, meedenken en super service

80g thermorollen besteld maar 48g geleverd.
80x80x12mm thermorollen besteld die zijn niet 80mm dik maar wel 70mm.
Dus 70x80x12.

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij deze misvatting ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Echter staat er op de website wel duidelijk aangegeven dat wij...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij deze misvatting ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Echter staat er op de website wel duidelijk aangegeven dat wij 48 grams papier leveren en dit heeft verder ook niks met de afmetingen van de rolletjes te maken.
Hopelijk is alles inmiddels wel opgelost en anders horen we dat uiteraard graag nog even.
In ieder geval alvast een fijn weekend!
Linsey

Peter Buenen

Uitstekend

Ik heb een fotolijst besteld en deze netjes, snel en goed geleverd. In het verleden is er wel eens een lijst beschadigd aangekomen en ook dit is netjes opgelost door deze webshop. Zeker een... Ik heb een fotolijst besteld en deze netjes, snel en goed geleverd. In het verleden is er wel eens een lijst beschadigd aangekomen en ook dit is netjes opgelost door deze webshop. Zeker een aanrader.