Geweldig

Dit waarderen wij altijd enorm!
In ieder geval veel plezier van het aangekochte krijtbord en uiteraard graag tot een volgende bestelling!

Aiki training

Prima service, goede prijs/kwaliteitverhouding snelle levering

Dit waarderen wij altijd enorm!
Fijne dag vandaag en uiteraard graag tot een volgende bestelling!
Linsey

Na aanvankelijke teleurstelling over een geleverde wissellijst (mat grijs aluminium terwijl ik uit de Zilvercollectie een zilverkleurige lijst verwachtte), moet ik zeggen dat Goodstore dit zeer... Na aanvankelijke teleurstelling over een geleverde wissellijst (mat grijs aluminium terwijl ik uit de Zilvercollectie een zilverkleurige lijst verwachtte), moet ik zeggen dat Goodstore dit zeer professioneel heeft afgehandeld door mee te denken over mijn wens en mij de lijst te leveren die ik wil. Prima en effectief telefonisch contact leidde tot een effectieve oplossing. Ik ben alsnog blij. Hulde!

Dit waarderen wij altijd enorm!
In ieder geval fijn om te horen dat alles uiteindelijk toch goed is afgehandeld en hopelijk graag tot een volgende bestelling!
Linsey

Prima, keurig geleverd wat ik had besteld

Hartelijk dank voor de leuke review!
Dit vinden wij altijd erg fijn om te horen!
Hartelijk dank voor de leuke review!
Dit vinden wij altijd erg fijn om te horen!
In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijsten en uiteraard graag tot een volgende bestelling!

Cafetaria de kooi

Deze is goed anders hadden we niet opnieuw een bestelling geplaatst

Beste Peter,
Dank voor uw review, wij zullen zeker zo door blijven gaan!

A. Oomen

Een bedrijf wat nakomt wat ze zegt en er alles aan doet de klant tevreden te stellen.

Goedemiddag,
Goed om te zien dat wij waarmaken waar we voor staan! Tevredenheid van onze klanten staat toch echt bovenaan en zo te zien wordt dit gewaardeerd!
Wij wensen u veel plezier met...
Goedemiddag,
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Groetjes,

Wolle petra

Superrrrr

Beste Petra,
Dank voor uw positieve review! Wij houden onze prijzen altijd zo scherp mogelijk met hier en daar een leuke actie, wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste Petra,

Nanda

Goede service en snelle verzending.

Hoi Nanda,
Leuk om te zien dat uw bestelde lijst snel is verzonden en ontvangen!

Brocante

Snelle afwikkeling van de bestelling