Marc Peek

Vriendelijk, snel, goede aanbiedingen

Joris Buis

Goeie ervaring, top mensen die hier werken! Mijn pakket is mogelijk gestolen door de DHL bezorger en GoodBricks heeft het prachtig afgewerkt. Heuse hulde naar deze organisatie.

Gerrald Kwakkel

Netjes alles thuisbezorgd

Leah Boer

Goede producten, maar verzending duurt stuk langer dan geadverteerd wordt.

Sietse Douma

Het bedrijf zal goed zijn maar we hebben de bestelling nog steeds niet binnen terwijl DHL zegt het afgeleverd te hebben. Wij waren thuis en ook geen briefje in de buis, maar wel bevesteging dat het... Het bedrijf zal goed zijn maar we hebben de bestelling nog steeds niet binnen terwijl DHL zegt het afgeleverd te hebben. Wij waren thuis en ook geen briefje in de buis, maar wel bevesteging dat het afgeleverd is.

M.A. van der Heiden

Direct voor de eerste keer, Slecht!!

Cissy van Alenburg

Ondanks er iets niet helemaal goed ging een super goede service gekregen!

Tritia

Goede service en top producten

James van Hest

Het pakket zou eigenlijk een maand later binnenkomen, maar door annulering van een andere bestelling, kwam dat van mij 2 weken eerder binnen. Superfijn, ik kon meteen genieten van het bouwen van... Het pakket zou eigenlijk een maand later binnenkomen, maar door annulering van een andere bestelling, kwam dat van mij 2 weken eerder binnen. Superfijn, ik kon meteen genieten van het bouwen van mijn nieuwe set! Ook heel aardige service.