Maarten de boer

Scherpe prijzen en snelle verzending

Bas Prins

Goede website, zeer goede prijzen!

John Veltema

Veel keus en duidelijke site. De prijzen zijn heel erg aantrekkelijk. Verzending prima in orde.

Leslie Moerkens

Prima verpakt en netjes op tijd geleverd!

Ritsu Vandewalle

Zeer goed

Flavio C.

Goed en op tijd geleverd
Wel zijn mij instructieboekjes lichtjes gekronkeld door vocht

Corrie Huijgens

Altijd goed verpakt en snelle verzending.

Richard Snelders

Enige tijd geleden besteld en levering was laat, geen reactie gekregen op mijn vraag nav jullie mail

Reactie Glassboardstore.nl:

Beste Richard,
Hartelijk dank dat u de tijd en moeite neemt om een beoordeling te schrijven op onze pagina bij Feedbackcompany!
Zojuist uw e-mail omhoog gehaald om te kijken waarom wij niet...
Beste Richard,
Zojuist uw e-mail omhoog gehaald om te kijken waarom wij niet hebben gereageerd aangezien dit niet onze werkwijze is. Helaas moet ik de conclusie maken dat wij uw e-mail inderdaad niet hebben gezien vanwege de overgang in een nieuw systeem waarbij de e-mails welke in Outlook binnenkomen automatisch worden doorverwijzen naar ons nieuwe ticket systeem.
Bij uw e-mail is deze automatisch gesloten zonder dat wij bij de verkoop deze hebben kunnen zien en daardoor niet hebben kunnen antwoorden, onze excuses daarvoor!
Gelukkig schrijft u wel dat de bestelling is geleverd, maar wij hadden dit liever gelijk willen oplossen naar aanleiding van uw e-mail.
Mochten er vragen zijn vernemen wij deze graag.
Marco van Goodstore