Mark Janssen

Strijkijzer kabel besteld in veronderstelling dat deze 3x0.75 was zo als in de beschrijving
Maar deze is maar 3x0.5 veel te dun voor waar ik het nodig heb

Peter De Baecke

Positief

Elisabeth Jonkers van den Aker

Snelle nette levering

Ulrich Niessen

Levering duurde te lang en de koerier nam ook nog een dag extra waardoor het te laat was.

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemorgen Ulrich,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Wij waarderen het als klanten de tijd en moeite nemen om een beoordeling achter te laten waarvan wij kunnen verbeteren....
Goedemorgen Ulrich,
U heeft inderdaad een bestelling geplaatst bij ons op 02-01-2024 en deze is verzonden op 03-01-2024 met een leverdatum voor 04-01-2024, nu horen wij vaker op het nieuw en op de radio dat tijdens de kerst en met de jaarwisseling transportbedrijven het wat drukker hebben dan in een ''rustigere'' maand zoals bijvoorbeeld april.
Uiteindelijk is het pakketje iets later geleverd (06-01-2024) en heeft de vertraging voornamelijk gezeten bij DHL wat wij enigszins kunnen begrijpen vanwege het bestelmoment en de periode van het jaar.
Mochten er vragen zijn vernemen wij deze graag.
Met vriendelijk groet,

David Kroon

Helemaal Top!

Ton Wakker

Zeer goed, 2items besteld
Normale prijzen, Snel geleverd en goed verpakt

Annemiek Smulders

Matige communicatie

Reactie Glassboardstore.nl:

Goedemiddag Annemiek,
Goedemiddag Annemiek,
Hartelijk dank dat uw ons beoordeeld via Feedbackompany! Het is inderdaad niet helemaal vlekkeloos verlopen met uw order gezien wij niet voldoende voorraad hadden toen u bij ons op 23-12-2023 een bestelling plaatste.
Het bestelde aantal bleek niet voldoende op voorraad te zijn en wij zaten daarnaast ook nog eens in onze eindejaarstelling waardoor de bestelling niet direct toegezonden kon worden.
Na een belofte te hebben gemaakt te hebben gemaakt met één van onze collega's moesten wij deze rectificeren gezien dit na de telling niet waargemaakt kon worden echter was deze collega in de eerste week van Januari vrij en daardoor had u contact met mij (Marco) en ik niet exact wist van de afspraak welke tussen u en mijn collega was gemaakt.
Zoals telefonisch aangegeven gaan wij dan inderdaad liever op safe en is uw bestelling uiteindelijk netjes bezorgd gezien u een deel levering wenste en dit alsnog gedaan is.
Wij nemen deze verbeterpunten dan ook mee intern en dit wordt opgepakt!
Marco van Goodstore