Edwin Koek

Heel goed.

Ronald

Heerlijk.
Bestelling geplaatst tijdens de kerst feestdagen vakantie, maar zending is zeer snel verwerkt en verstuurd.

Dianno Dessi

Fijn bedrijf

JOERI WILLEMS

Uitstekende eerste ervaring

M. Legofan

Bestelling kwam later dan verwacht, maar was prima

Wilco Loth

Mwah

Reactie Glassboardstore.nl:

Beste Wilco,
Beste Wilco,
Hartelijk dank voor uw tijd en moeite om een beoordeling te schrijven naar aanleiding van uw bestelling bij ons. U heeft bij ons een bestelling gedaan voor een ''Kabelgeleider Wand Metaal Zwart - Set van 2''. U heeft contact met ons gezocht gezien u na ontvangst van de bestelling een zwart exemplaar. De producent van het product geeft hier een eigen benaming aan namelijk ''Gun Metal''. Wij hebben deze foto's zelf nogmaals gefotografeerd en tonen deze bij ons op de webshop waarin te zien is dat de kabelgeleiders een matte finish hebben en daardoor donker antraciet kan doen overkomen.
Zoals mijn collega en ook ik u wil voorstellen, heeft u wat ons betreft recht op een retourneren en mocht u een 100% zwart exemplaar wensen is wellicht de https://www.goodstore.nl/kabelgeleider-wand-zwart-set-van-2.html voor u het passende alternatief echter is deze wel van plastic in plaats van metaal.
Mochten er vragen zijn vernemen wij deze graag.
Marco van Goodstore

Pieter Clerick

Zeer tevreden! Normaal gezien snelle levering, en bij vertraging duidelijke communicatie! Beste delivery service! Zeer goed verpakt!