Peter Janssen

Alles perfect verlopen, van bestelling toen met de levering.
De verpakking was super, wat voor een verzamelaar die de dozen niet open doet zeer belangrijk is.

William Damwijk

Mooi op tijd geleverd, formaat van de omdoos was wel erg groot in vergelijking met de lego doos zelf. Er is ook veel opvulmateriaal gebruikt. Wellicht in de toekomst meer verschillende verpakkingen... Mooi op tijd geleverd, formaat van de omdoos was wel erg groot in vergelijking met de lego doos zelf. Er is ook veel opvulmateriaal gebruikt. Wellicht in de toekomst meer verschillende verpakkingen op voorraad zodat de dozen niet te groot zijn?

Sandra Schroen-Jeurissen

Wim van der Geest, Holland-Controls

Nog niet geleverd, ondanks toezegging.
Nog niet geleverd, ondanks toezegging.
1 Week geleden is me verteld dat het de volgende dag of eventueel de dag erna geleverd zou worden. Nu, na een week ligt het nog steeds daar. Opnieuw bericht "dat het opgestuurd gaat worden"

Reactie Glassboardstore.nl:

Beste Wim,
Beste Wim,
We hebben meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen om uw feedback te bespreken. Uw feedback gaat in dit geval vooral om het feit dat DHL er veel langer over heeft gedaan om te leveren en we zijn het met u eens dat dit niet goed is gegaan en zeker niet volgens onze verwachting van DHL is. We vinden het jammer dat u ons hier op afrekent en vervolgens nergens meer op reageert.
Uw case is met DHL besproken en hierop hebben wij de gemaakt verzendkosten ook kunnen crediteren. Dit is dus ook naar u teruggestort. Ook op deze toezegging hebben wij geen reactie van u ontvangen.
We vinden het jammer dat u niks meer laat weten en we hopen dat u alsnog contact met ons wilt opnemen om ook eventueel de review alsnog te herzien.
Met vriendelijke groeten,
Het Goodstore Verkoopteam.

Elise Buitink

Zeer goed

Rit Cools

Ongelooflijk perfect

Miranda van der Ree

Had een wissellijst besteld, netjes mail op moment van kunnen afhalen en bij afhalen vriendelijk geholpen

Jolanda Pluijmakers

Uitstekend

Barbara

Mooi product en goede communicatieve

AB Heling

Goede service en levering