Beata Lijkwan

Goede kwaliteit doppen

Sonja

Zeer positief

aangename service, meedenken, goede prijzen

Beste Sonja,
Jij bedankt voor de bestelling van de prachtige inmaakpotten vanuit België.
Hopelijk zien wij je terug vanuit onze Belgische webshop met een opvolgende...
Beste Sonja,
Jij bedankt voor de bestelling van de prachtige inmaakpotten vanuit België.
Hopelijk zien wij je terug vanuit onze Belgische webshop met een opvolgende bestelling.
Team Glazenflessenenpotten

Daan Franken

Snelle levering mooie flesjes

Snelle levering, mooi flesjes

Beste Daan,
Bedankt voor je eindbeoordeling over de kwaliteit flesjes en de snelle levering.
Tot de volgende keer.
Team Glazenflessenenpotten

Richard Voois

Prima service.

Reactie Glazen flessen en potten:

Richard bedankt voor je fijne bericht over de tevredenheid van onze service en snelle levering.
Team Glazenflessenenpotten.nl

Katrien Claes

Heel positief!

Goede prijs-kwaliteit, snelle levering & vlotte service!

Marijke Goderis/O´seap

Ik vind het goede producten en verhouding prijs/kwaliteit is erg goed. Jammer genoeg waw er 1 flesje gebroken tijdens vervoer en het glas was overal verspreid.

Prijs/kwaliteit en vlotte service

Goedemiddag,
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas bestaat het risico dat glas tijdens transport breukschade kan oplopen, dat is helaas nooit 100% te voorkomen.
Mocht u een foto hebben...
Goedemiddag,
Mocht u een foto hebben gemaakt van de schade, ontvangen wij die graag. Neem daarvoor gerust contact op met ons via info@flessenenpotten.nl. Ons advies zou zijn: Spoel de flesjes goed om met lauwwarm water (ook als er geen breukschade is, is dit altijd ons advies).

Melkveebedrijf Jean en Germaine Pijls

Super service

Ik heb de producten zelf uitgekozen op de site. Daarna kreeg ik er mail dat het product geleverd wordt. Dan nemen ze zich nog de moeite om te zorgen dat het product geleverd wordt op een tijdstip... Ik heb de producten zelf uitgekozen op de site. Daarna kreeg ik er mail dat het product geleverd wordt. Dan nemen ze zich nog de moeite om te zorgen dat het product geleverd wordt op een tijdstip dat mij het beste schikt.
Super

Jose Janssen

Dat ze bellen om een afspraak te maken voor de levering.

Waldfarming.nl

Super snel en correct