Roy Mennen

Veugelen

Supper

Beste Geert,

MarcVB

De licentie was per direct beschikbaar en werkte zonder problemen.

Beste Marc,

Dewi Zwalve

Extreem slecht

Adrian

Na Office Pro Plus 2021 gekocht te hebben, bleek de gelijk verstuurde licentie code niet geldig te zijn. Ik heb toen in de avond een reply gestuurd op de bevestigingsmail, daar was na ruim een week... Na Office Pro Plus 2021 gekocht te hebben, bleek de gelijk verstuurde licentie code niet geldig te zijn. Ik heb toen in de avond een reply gestuurd op de bevestigingsmail, daar was na ruim een week nog geen reactie op gekomen. Vervolgens onder werktijd een nieuwe mail (geen reply) naar het info adres gestuurd en daar had ik binnen 7 minuten, 2 reacties op van 2 verschillende medewerkers.

Na wat uitleg en een screenshot kreeg ik gelijk een nieuwe code. Die kreeg ik ook niet werkend wat alles zegt over hoe lastig Microsoft het wisselen van de code maakt, en hoe beperkt mijn pc-vaardigheden zijn. Na dat kenbaar gemaakt te hebben kreeg ik gelijk een link voor TeamViewer.

Na het installeren van TeamViewer en het versturen van de codes voor een connectie werd mijn pc binnen enkele minuten overgenomen. Via de chatbox van TeamViewer werd me eerst netjes verteld wat er zou gaan gebeuren en vervolgens kon ik toekijken naar hoe Office binnen enkele minuten geactiveerd werd.

Voor deze prijzen kun je gewoon niet verwachten dat een bedrijf 24/7 bovenop zijn klantenservice zit en dat er nooit een mailtje doorheen glipt. Uiteindelijk is dit gewoon een eerlijk bedrijf met kundige medewerkers die je kunnen, willen en zullen helpen totdat je product naar behoren functioneert. Op een hele prettige manier.

Kortom, wees reëel, heb geduld en je hebt voor een prikkie Office (o.i.d.) op je pc staan.

Beste Adrian,

Chris Sanders

Alles Ok, fluitje van een cent, geen probleem

Beste Chris,

Paul den Dulk

Nummer met microfost werkt niet,.. niet licentie kunnen afronden

Henk Ruijzenaars

Top,super .

Beste Henk,

Leo Bloemer

Zeer goede ervaring. Ik had een conflict op mijn pc met twee versies van Office (365 en 2021) en dit werd heel netjes door medewerker Jochem voor mij opgelost.

Beste Leo,