Yvo Scholten

Er werd voorafgaand nergens (duidelijk) vermeld dat het om een telefonische activatie zou gaan, dat zag ik pas toen ik de code via de mail binnen kreeg. De online activatie werkte inderdaad niet.... Er werd voorafgaand nergens (duidelijk) vermeld dat het om een telefonische activatie zou gaan, dat zag ik pas toen ik de code via de mail binnen kreeg. De online activatie werkte inderdaad niet. Maar na het doorlopen van alle stappen voor het telefonisch activeren bleek dat ook niet te werken. De code zou (volgens de foutmelding in office programmas) al op te veel apparaten in gebruik zijn. Weggegooid geld.

Cs

Goed en duidelijk beschreven

Beste Christian,

Martin Aarts

Goed produkt en perfecte aftersales

Beste Martin,

Hannie Steegstra

Licentie gekocht en - na twee mislukte pogingen tot activatie - hulp gevraagd aan de helpdesk. De helpdesk nam het van mij over en een poosje later liep Office Pro 2021 als een trein! Wat een prima... Licentie gekocht en - na twee mislukte pogingen tot activatie - hulp gevraagd aan de helpdesk. De helpdesk nam het van mij over en een poosje later liep Office Pro 2021 als een trein! Wat een prima mensen werken daar ! Daar kunnen helpdeskmedewerkers van grote organisaties een puntje aan zuigen. Als ik dichtbij zou wonen, had ik ijstaart gebracht.

Beste Hannie,

Kees van der Klooster

Beste Kees,

J. Wiggelinkhuizen

Meteen geregeld. Duidelijke handleiding. Twee licenties aangeschaft. Beide werken.

Gregor van der Burght

Uitstekend!!

Beste Gregor,

Lekker Link

Vloeiend en zeer gemakkelijk

Reactie Goedkope-Licentie.nl:

Bedankt voor de positieve review!

Paul van Wierst

Vlotte en correcte reactie bij hulpvraag

Beste Paul,

B Boverhuis

Fake licmtie gekocht. Geen lehale licentie volgens microsoft. Geen reactie via email.