Tonia Vervoort

Ik ben 72 en met een beetje hulp was het windows pakket eenvoudig te installeren en voor een geweldige prijs

Beste Tonia,

Anja Raaijmakers

Probleem met office erop zetten meteen reactie en ontzettend goed geholpen TOP BEDRIJF

Beste Anja,

C Stolk

Krijgen het pakket niet geactiveerd

Marlien

Super! Top service

Beste Marlien,
Bedankt voor de positieve review!

Andrew

Bedankt klantenservice! Ik had problemen met het activeren van de licentie maar gelukkig hebben ze mij super geholpen!

Beste Andrew,
Bedankt voor de positieve review!

Henk Versteegh

Supergoed!

Beste Henk,

F Groot

De telefonische activatie werkt niet. Je hebt er dus niets aan. Geld terug gevraagd maar nog niet gekregen

Anthonie van den Ende

Goede presentatie en duidelijke uitleg over hoe en wat.

Beste Anthonie,

BBA Kitwerken

Kan de aankoop niet eens gebruiken op mijn laptop dus slecht aankoop

Beste BBA Kitwerken,
Beste BBA Kitwerken,
Wij hebben uw bestelling gevonden maar u heeft helaas nooit contact opgenomen met onze klantenservice. Het is natuurlijk erg zonde als u geen gebruik kunt maken van het product. U kunt altijd nog contact opnemen met de klantenservice op info@goedkope-licentie.nl zodat u toch gebruik kunt maken van het product.
Team Goedkope-licentie.nl

Sjef Kerbusch

Niet goed, probeer de klantenservice te bereiken maar lukt niet via email en telefonisch

Beste Stef,
Wat vervelend dat het u niet is gelukt om contact op te nemen per e-mail. Ik heb de klantenservice gevraagd om dit na te kijken maar wij kunnen helaas geen e-mail van u vinden....
Beste Stef,
U kunt uiteraard alsnog contact opnemen met de klantenservice op info@goedkope-licentie.nl. Onze klantenservice staat dan ook klaar om u te helpen!