Ronald Moring

Licentie werkt niet

jo peeters

Code werkt niet betalen een foetsie

Kees van Delft

Prima ervaring, Klantenservice goed bereikbaar.

Beste Kees,
Bedankt voor de positieve review. We zijn blij dat onze klantenservice u goed heeft kunnen helpen.

luite scholten

Snel geleverd

Beste Luite,
Hartelijk dank voor uw positieve review!

W.L.

Goed en snel

Beste W.L.,
Bedankt voor uw positieve review!

EB

Na de eerste oplevering van een Windows 11 pro licentie was het niet mogelijk om Windows 11 te activeren. Binnen een half uur is er gereageerd op mijn mail en heb ik een nieuwe licentie sleutel... Na de eerste oplevering van een Windows 11 pro licentie was het niet mogelijk om Windows 11 te activeren. Binnen een half uur is er gereageerd op mijn mail en heb ik een nieuwe licentie sleutel ontvangen. Deze werkte wel. Snelle en nette afhandeling.

Beste EB,
Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij dat het is goed gekomen na het contact met de klantenservice!

J.H. Stakenburg

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De toegestuurde licentie sleutel ging in eerste instantie niet goed. Mail gestuurd met foutcodes en heel snel antwoord gekregen met een nieuwe licentie sleutel... Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De toegestuurde licentie sleutel ging in eerste instantie niet goed. Mail gestuurd met foutcodes en heel snel antwoord gekregen met een nieuwe licentie sleutel die wel werkte. Uitstekende service dus.

Beste J.H.,
Hartelijk dank voor uw positieve review!

Cees Oostvogels

Activeren van de licentie vergt wat geduld, vanwege de vele getallen combinatie telefonisch.

Beste Cees,
Hartelijk dank voor uw review. Het klopt inderdaad dat het wat moeite vergt door de activatie wijze van Microsoft. Wij zijn blij dat het gelukt is!

Martin

Licentie deed het niet. Kreek snel een andere die het wel deed.

Beste Martin,
Hartelijk bedankt voor de positieve review. Blij dat de vervangende licentie het wel goed doet!