Kees

Prima service, snelle reactie!

Jeroen Blomen

Licentie werkt niet of krijg ik niet werkend

GilbertSS

Licentie voldoet aan de eisen

Roel

Prima. Snel en probleemloos.

n.v.t.

Na wat problemen bij het installeren van de software ben ik heel erg goed geholpen door Jochem en Johanna waarna het installeren een eitje was. Jochem en Johanna bedankt voor de ondersteuning en... Na wat problemen bij het installeren van de software ben ik heel erg goed geholpen door Jochem en Johanna waarna het installeren een eitje was. Jochem en Johanna bedankt voor de ondersteuning en hulp kortom zeer goede service. Groetjes,
Gerard

Charles

Heel positief. Na een niet werkende code ontvangen te hebben werd mij binnen de kortste keren een andere, wel werkende, licentiecode toegezonden. Waarvoor hartelijk dank aan Jochem.

Mars

De aankoop en het activeren ging erg makkelijk!

Henk Schurink

Goed en snel

Thijs

Super en binnen 1 dag geholpen door Jochem nadat eerste keer activeren niet lukte. Met de andere licentie die ik ontving ging het wel goed!

Promo Systems B.V.

Licentie besteld, helaas een foutmelding gekregen tijdens activatie. Vervolgens via de mail aangekaart en zowaar om 20:00 nog een mail gehad! Uiteindelijk kosteloos een andere key gekregen die wel... Licentie besteld, helaas een foutmelding gekregen tijdens activatie. Vervolgens via de mail aangekaart en zowaar om 20:00 nog een mail gehad! Uiteindelijk kosteloos een andere key gekregen die wel werkt. Support maakt of breekt een bedrijf, hier kom ik terug. Bedankt Jochem!