J. Schaft

Klantcontact was vriendelijk en duidelijk. Even wat onduidelijkheid, maar Jochem hielp direct. Zeer tevreden.

Beste J.,
Bedankt voor de mooie review. We zullen het uiteraard doorgeven aan onze collega Jochem!

Joost

Super snelle support! De eerste activatie lukte niet. Binnen minuten had ik reactie via de mail. Later via TeamViewer ben ik geholpen om mijn activatie rond te krijgen. Helemaal top!

Reactie Goedkope-Licentie.nl:

Hi Joost, bedankt voor de mooie review. Fijn dat onze collega's hebben kunnen helpen!

Hans Zonneveld

Eerste keer mislukt ,een eerder gebruikte code gekregen ,pas een dag later na een mail of 5 gestuurd te hebben een nieuwe code gekregen nu lukte het wel.
Jammer maar ik heb een nu wel een...
Jammer maar ik heb een nu wel een werkende office voor 15 euro.

Reactie Goedkope-Licentie.nl:

Beste Hans, bedankt voor de review. Wij hebben inderdaad in een uur 8 e-mails van u ontvangen. Graag hebben we even de gelegenheid om te reageren. Gelukkig heeft de helpdesk u verder kunnen helpen... Beste Hans, bedankt voor de review. Wij hebben inderdaad in een uur 8 e-mails van u ontvangen. Graag hebben we even de gelegenheid om te reageren. Gelukkig heeft de helpdesk u verder kunnen helpen en is de licentie geactiveerd!

JV

Top support, snelle levering en het werkt

Reactie Goedkope-Licentie.nl:

bdankt voor de review JV!

Edwin Sleurink

Bedankt Edwin!

Michelle

Ik had op de website juist gekozen voor mac versie maar ben tot nu toe nog niet verder geholpen. Wel betaald.

Reactie Goedkope-Licentie.nl:

Hi Michelle, Wij hebben inmiddels uitvoerig contact gehad en wanneer u niet kreeg wat u wilde zou deze review online komen. Dit over een product welke wij simpelweg niet op voorraad hebben en u... Hi Michelle, Wij hebben inmiddels uitvoerig contact gehad en wanneer u niet kreeg wat u wilde zou deze review online komen. Dit over een product welke wij simpelweg niet op voorraad hebben en u heeft nog niets betaald. We hebben geconstateerd dat u écht niet in uw recht stond waarbij wij dan een slechte review helaas voor lief moeten nemen.

Jannie

Bieden snelle hulp !

Reactie Goedkope-Licentie.nl:

Bedankt voor de review Jannie!

Marja van Meeuwen

Snelle reactie na aankoop

Reactie Goedkope-Licentie.nl:

Bedankt voor de mooie review Marja!

Max H.

Fijne en snelle klantenservice, bedankt!

Arie

Reactie Goedkope-Licentie.nl:

Bedankt voor de review Arie!