Peter Lebens

Jammer dat er geen contact op het invullen van het contactformulier is geweest ik wacht nog steeds af

Beste Peter,
We hebben alles nagezocht maar we kunnen helaas niks vinden. Zou u een mail willen sturen naar info@goedkope-licentie.nl met uw vraag dan helpen onze collega's u absoluut verder!

R. Vernimmen

Perfecte ondersteuning bij aankoop van software

Beste R,
Bedankt voor uw review!

Eligius

Even wennen met de informatie verschaffing maar het eindresultaat telt!..
Met dank aan Jochem.

Beste Eligius,
Bedankt voor uw review. We laten Jochem weten dat u tevreden bent met het support!

Marli

De eerste keer lukte het niet met de activeringscode maar er werdt via de mail snel gereageerd en zo was het ook weer snel opgelost. Top service.

Beste marli,
Hartelijk bedankt voor de positieve review. We zijn blij dat we hebben kunnen helpen!

Judith de Bruin

Ik werd goed geholpen nadat mijn licentie het niet deed. Ik ben snel geholpen door Jochem van Velzen.

Beste Judith,
Heel er bedankt voor de review. We laten hem uiteraard direct aan Jochem zien!

piet brunenberg

Ze hebben mijn perfect geholpen
bedankt jochem

Beste Piet,
Hartelijk dank voor uw antwoord. We zullen ook Jochem direct even wijzen op de review!

Jose Verhoeven

Super goed geholpen nadat ik het niet voor elkaar kreeg om de licentie te activeren!

Reactie Goedkope-Licentie.nl:

Beste Jose, heel erg bedankt voor de mooie review!

Werner Barendrecht

Installeren niet gelukt, ipv office 2021 ging het om 2019, leek wel een illegale kopie of zoiets. Ben er niet mee doorgegaan maar licentie inmiddels elders aangeschaft.

Reactie Goedkope-Licentie.nl:

Beste Wrner, Wat vervelend dat het niet is gelukt. Ik heb onze helpdesk nagelezen maar ik kan helaas geen berichten vinden dat u contact heeft opgenomen met onze helpdesk. Uiteraard kunt u contact... Beste Wrner, Wat vervelend dat het niet is gelukt. Ik heb onze helpdesk nagelezen maar ik kan helaas geen berichten vinden dat u contact heeft opgenomen met onze helpdesk. Uiteraard kunt u contact opnemen om alsnog geholpen te worden.
Waarop baseert u dat de licentie "een illegale kopie of zoiets" lijkt? Als dat zo overkomt kunnen we dit in de toekomst aanpassen op.
Mocht u contact opnemen helpen wij altijd graag!

Simon

Perfect levering, heb Office2021 ontvangen, geïnstalleerd en geactiveerd! Bij de activatie moet je er alleen even op letten dat je de 3-cijferige code niet direct intikt (dan krijg je een... Perfect levering, heb Office2021 ontvangen, geïnstalleerd en geactiveerd! Bij de activatie moet je er alleen even op letten dat je de 3-cijferige code niet direct intikt (dan krijg je een foutmelding), maar wacht totdat alle drie de getallen zijn genoemd. Dan gaat het gesmeerd!

Beste Simon,
Bedankt voor de volledige review! Wij zijn blij dat u verder kunt met de geactiveerde software!

L

Beste L,
Hartelijk dank voor jouw review!