jos Hendriks

All ok

Beste Jos,
Heel erg bedankt voor uw review!

Windsoft

Goed! Af

Beste Windsoft,
Hartelijk dank voor jouw positieve review!

Henk Dijkstra

Werkt als belooft en super snelle service en antwoorden op vragen!

Beste Henk,
Hartelijk dank voor jouw mooie review en veel succes met de geactiveerde software!

D

Code werkte niet

Beste D,
Beste D,
Wat vervelend dat de licentie niet werkt. Soms komt dit voor maar wij zijn erg goed te bereiken op info@goedkope-licentie.nl. Zou je een e-mail met ordernummer en de beschrijving willen toesturen? Dan pakken we dit uiteraard direct op!

Louis

Alles perfect geregeld en Jochem is heel behulpzaam, en als de licentie niet werkt krijg je zo een andere. gewoon helemaal top.

Beste Louis,
Hartelijk dank voor de review. Wij zullen hem uiteraard ook even naar Jochem doorsturen. Heel veel plezier van de geactiveerde licentie!

wv

Beste WV,
Hartelijk dank voor de positieve review!

Julia Bron

Beste Julia,
Hartelijk dank voor de review!

Jacqueline

Snelle reactie en service van Jochem.

Beste Jacqueline,
Heel erg bedankt voor de review. Wij zullen uw review ook zeker even doorsturen naar onze collega Jochem!

Evert Thalen

Licentie werd direct verstuurd en ontvangen. De telefonische activering bij Microsoft zou eigenlijk niet meer nodig moeten zijn. Daarvoor is de licentie toc

Beste Evert,
Beste Evert,
Bedankt voor de review. Wij vinden het ook vervelend dat de Office pakketten op dit moment telefonisch geactiveerd moeten worden. We hopen ook dat Microsoft dit probleem snel verhelpt.
Voor nu heel veel succes met de geactiveerde licentie!

Rafke

Erg goed! Eerste licentie werkte niet, kreeg de volgende dag (zondag) al reactie op mijn email met een nieuwe key die wel werkte.

Beste Rafke,
Zondag was wel een uitzondering maar we konden het niet laten om toch even snel te helpen. Heel veel plezier van de geactiveerde software!