Hans

Na betaling meteen de licentie gekregen. Nadat zo later bleek door eigen fout de licentie niet werkte ben ik prima geholpen.

Beste Hans,
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat we u konden helpen!

nina hofman

Snel en duidelijk

Beste Nina,
Bedankt voor jouw review en heel veel succes met de geactiveerde software!

Edwin Smits

Zeer goede ervaring, na bestelling direct een werkende licentie gekregen

Reactie Goedkope-Licentie.nl:

Hartelijk dank voor uw review!

Casper

Makkelijk bestellen en goede prijs

Beste Casper,
Bedankt voor de positieve review!

Luuk Sneijder

Prima ervaring. Windows 11 Pro licenties gekocht en na betaling meteen een licentie key geleverd.

Beste Luuk,

Sandra Campos

Ik heb een licentie gekocht die niet werkte op mijn laptop, uiteindelijk heb ik de annulering van de aankoop aangevraagd en tot nu toe heb ik daar geen reactie op ontvangen

Beste Sandra,
Ik heb terug gezocht op uw naam maar ik kan helaas geen bericht vinden. Als u een e-mail stuurt met uw ordernummer helpen wij u uiteraard graag!

Dick Kloosterman

Snel en vakkundig, klantgerichtp

Beste Dick,

Ano

Sleutels die verkocht worden als retail zijn geen retail sleutels en kunnen al gebruikt zijn.

Beste Ano,
Beste Ano,
Onze licenties worden uitvoerig gecontroleerd. Hier een voorbeeld van zo'n uitdraai van een licentie. Uiteraard gaat er ook bij ons wel eens wat mis maar dat lossen we graag met je op. Is er ook een probleem waar we je mee kunnen helpen? Dan doen we dat uiteraard graag via info@goedkope-licentie.nl!
Description: Office21_ProPlus2021MSDNR_Retail
SubType: X22-53565
LicenseType: Retail
MAKCount: -1
Time: 05/09/2024 12:57:56 (GMT+7)

Matthijs Vos

Een fijn bedrijf waar je goedkope licenties en instalatie-sticks kan kopen, alleen jammer van de lange levertijd van de usb-stick

Beste Matthijs,
Beste Matthijs,
Helaas zijn we afhankelijk van de postdiensten. Om de prijs scherp te houden doen wij dit per brievenbuspost. Vind u dat we een pakketpost optie moeten toevoegen? Bedankt voor uw input en we kijken graag of we hier iets aan kunnen verbeteren!

jan Jong

Beste jan,