Peter Schmidt

Peter Biermans

Werkt alles prima

Beste peter,

Theo

Licentiecode werkte niet. Snel een nieuwe gekregen. Die werkte ook niet. Omdat het telefonisch activeren heel omslachtig is heb ik daarna mijn geld terug gevraagd. Dat kwam binnen enkele dagen,... Licentiecode werkte niet. Snel een nieuwe gekregen. Die werkte ook niet. Omdat het telefonisch activeren heel omslachtig is heb ik daarna mijn geld terug gevraagd. Dat kwam binnen enkele dagen, daarom toch twee sterren.

Peter de Ridder

Hans van den Broek

Goede service

Beste Hans,

Patrick

Licentie voor Windows 11 en Office 2021 besteld. Helaas kon ik beiden niet activeren ondanks de duidelijke instructies. Na een mail is dit zeer snel opgelost door Jochem. De nieuwe codes werkten wel... Licentie voor Windows 11 en Office 2021 besteld. Helaas kon ik beiden niet activeren ondanks de duidelijke instructies. Na een mail is dit zeer snel opgelost door Jochem. De nieuwe codes werkten wel meteen.

Beste Patrick,

d. van Kessel

Als je tijd kostbaar is, ga dan niet met dit bedrijf in zee. Na het installeren van mijn microsoft Office 21 pro, kreeg ik via het inbel activeren te horen dat ze mijn code niet erkenden als een... Als je tijd kostbaar is, ga dan niet met dit bedrijf in zee. Na het installeren van mijn microsoft Office 21 pro, kreeg ik via het inbel activeren te horen dat ze mijn code niet erkenden als een legitiem product. Het oordeel staat nu op 2.5, wachtend op de helpdesk reactie.
Gezien de andere reacties bij de review, lijkt dit hun normale gang van zaken te zijn.

Beste D. van Kessel,
Beste D. van Kessel,
Wij helpen u graag verder maar helaas kunnen wij niks veranderen aan de activeringsmethode van Microsoft (wij vinden dit ook vervelend). Wel helpen we u graag als het niet lukt :)