De koffiekar

Tijdens de productie van mijn koffiebekers was er iets mis gegaan en daardoor waren alle bekers lek. Na een klacht hierover nam Mike Arends direct contact met mij op. Ze hadden de productiefout... Tijdens de productie van mijn koffiebekers was er iets mis gegaan en daardoor waren alle bekers lek. Na een klacht hierover nam Mike Arends direct contact met mij op. Ze hadden de productiefout gevonden en hebben gelijk actie ondernomen zodat dit nooit meer kan gebeuren.
Hij bood mij gelijk een doos nieuwe bekers aan, met een door mij zelf te kiezen design.
Binnen een uur had ik de proefdruk binnen ter controle en binnen een week een doos met prachtige bekers.
Zeer goede kwaliteit, stevig en de kwaliteit van de bedrukking is ook erg hoog.
Dus 5 sterren voor de after-sales en 5 sterren voor de bekers.

Pascal

Snelle levering (sneller dan de 3 weken die er voor staan), geholpen met het maken van het ontwerp (in het juiste format) en goed en klantvriendelijke communicatie.

Battery Energy Drink NL

Voor het eerst besteld bij Goedkopekoffiebekers.NL bestelling was netjes optijd binnen de prijs was zeer goed en de kwaliteit van de bekers en de opdruk Super !!

Confides Vastgoed bv

Een heldere, duidelijke website. Het aangeleverde ontwerp was boven verwachting en de levering was razendsnel. De communicatie liep soepel. Topbedrijf!

Brands In Motion

Zeer goed, ze reageerden meteen op onze vragen en alles was snel geregeld

J van Vlerken

Snel en vriendelijk geholpen!

VH

Heel vlotte, snelle en duidelijke communicatie!

Klinkhamer Catering

Prima!
correct, netjes, snel, houden aan afspraken
Top!

G. v. R.

Voor de 2e keer koffiebekers besteld en geleverd gekregen, dit keer met een ander logo.