Informatie op de website / Advies in de showroom

Ingrid

Goede ervaring. Plaatsing netjes, goed geholpen in de winkel, erg mooi eindresultaat!

Anneke

Alleen maar positief commentaar. Dat geldt voor de reactiesnelheid maar ook voor klantgerichtheid.

De interactie en dat medewerkers zonodig intern overleggen om je van correcte informatie te voorzien.

sander

Net bedrijf. goede service

Eefting

We zijn dik tevreden!

B.F.C.M. BIJSTERBOSCH-HESEN

We zijn heel goed geholpen in de winkel.Er stond in de winkel niet de gevel kachel die we zochten.Maar de verkoper wist
wel welke het moest zijn.We kregen folders mee van dru kachels mee naar...
wel welke het moest zijn.We kregen folders mee van dru kachels mee naar huis om te kijken of de goeie haard in de folder

het zelfde was als de haard die we thuis hadden.Mijn man is s,middags de gevelkachel gaan bestellen.Na 3weken werd de
kachel bezorgd.

Dat de verkoper precies wist waar we naar op zoek waren.

René Audier

Wij werden in de showroom goed voorgelicht. Helaas kon de toegezegde levertijd niet waar gemaakt worden ivm leveringsproblemen door de fabrikant. Na 6 weken is de haard geleverd en wij zijn er heel... Wij werden in de showroom goed voorgelicht. Helaas kon de toegezegde levertijd niet waar gemaakt worden ivm leveringsproblemen door de fabrikant. Na 6 weken is de haard geleverd en wij zijn er heel tevreden over.

Goede voorlichting en informatie in de showroom

fred verhoeff

Na bestelling wel enige weken wachten, maar als er dan bericht komt gaat alles zeer vlot.
Nette afhandeling

Goed produkt

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste heer Verhoeff,
hartelijk dank voor uw review.
Heel veel plezier met de haard!
Hartelijke groet,
Team Superkachels

Eleonore Weis-van der Bom

Wij waren op zoek naar een eenvoudige kachel. Met een gunstig energielabel
De door ons gekozen DRU voldeed aan de eisen

Ruud

Op tijd geleverd, helemaal ok.

snelle levering, scherpe prijs

Jos

Via het internet bij deze winkel uitgekomen en tegen hele scherpe prijs een Barbas Box met dubbelwandig rookkanaal geleverd. Verder ook assistentie via telefoon bij vragen mbt installatie. Levering... Via het internet bij deze winkel uitgekomen en tegen hele scherpe prijs een Barbas Box met dubbelwandig rookkanaal geleverd. Verder ook assistentie via telefoon bij vragen mbt installatie. Levering was iets misgegaan maar na melding is alles weer keurig opgelost. Ook nog even geïnformeerd of alles naar wens gegaan is. Voor mij zeker een aanrader als u een haard of kachel zoekt.

Scherpe prijs en problemen worden keurig en naar wens opgelost.

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste Jos,
hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te horen dat u ons aanbeveelt bij anderen.
We doen ons best, als er iets verkeerd gaat proberen we het naar wens op te lossen.
Fijn...
Beste Jos,
hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te horen dat u ons aanbeveelt bij anderen.
Fijn dat dit ook bij u positief is opgelost.
Veel stookplezier met uw haard!
Hartelijke groet,
Team Superkachels