Informatie op de website / Advies in de showroom

Peter Belien

Bedrijf dat met verstand van zaken hun (mooie) producten presenteert. Zouden (nog) iets meer aandacht moeten besteden aan het eindresultaat voor de klant. Dat is immers meer dan alleen levering en... Bedrijf dat met verstand van zaken hun (mooie) producten presenteert. Zouden (nog) iets meer aandacht moeten besteden aan het eindresultaat voor de klant. Dat is immers meer dan alleen levering en installatie van de haard. Hoewel de afwerking een verantwoordelijkheid van de klant is, mag een optimale advisering, i.c. meedenken met de klant worden verwacht.

- Mooie producten met een goede prijs-/kwaliteit verhouding.
- Sfeervolle showroom en prettige en deskundige bediening door medewerkers;

W. Kuijvenhoven

Buitengewoon goed!

Beste mevrouw Kuijenhoven,
hartelijk dank voor uw review.
Heel veel plezier met uw sfeerhaard!

C Looyen

Wij hebben de Dimplex Cassette 600 die enorm goed bevalt, prima koop. Is ook de goedkoopste van Nederland voor zover wij hebben kunnen onderzoeken.
Goed bedrijf, snelle en nette verzending,...
Goed bedrijf, snelle en nette verzending, kortom een aanrader.

Snelle en nette verzending....en mooie prijzen.

Beste mevrouw Looyen,
hartelijk dank voor uw positieve review.
Heel veel gezelligheid bij de haard gewenst!

Antonio

Excellent

Excellent service. They did the “extra mile” on delivering in time my product and kept me informed during the entire process. I highly recommend Haardenexpert.nl.

De vries

De monteur heeft prachtig werk geleverd.kachel is keurig aangesloten .de monteur krijgt een 10 voor het keurige werk
De kachel brandt prachtig.
Vriendelijke groet
Marianne

Heel goede voorlichting

Louis

Komt betrouwbaar over, betrokken bij aankoop, klant staat centraal!

Klantvriendelijk, denkt met de klant mee om tot de aankoop van een goed product te komen!

Juri

Eerlijk en kundig advies.

Kundig advies

Beste Juri,
hartelijk dank voor uw review.
Heel veel plezier met uw mooie Bellfire haard gewenst!

Kees Wisse

Prettig contact gehad over de offerte en uiteindelijk de opdracht met Superkachels.
Kachel is netjes geleverd de dag voor de installatie door transporteur Brinks.
De installatie is...
Kachel is netjes geleverd de dag voor de installatie door transporteur Brinks.
De installatie is door Julex gedaan. Een zeer professioneel werkend team (vader en zoon), die de kachel uitstekend heeft aangesloten. Ik kan zowel Superkachels als Julex van harte aanbevelen.

Duidelijkheid, klantvriendelijkheid, prijs en kwaliteit.

René Scholten

We hebben een kachel gekocht, aanvankelijk een andere, maar na de intake het bleek dat deze te groot was voor onze schoorsteen, toen konden we toch nog switchen.

Goed geholpen steeds in de winkel

Bart van Meurs

Gaat servicegericht te werk kan helaas niet al onze wensen uit laten komen. Hierin hadden wij meer verwacht.
Monteur bijzonder vriendelijke , behulpzame man, echt een aanwinst voor het...
Monteur bijzonder vriendelijke , behulpzame man, echt een aanwinst voor het bedrijf.

Sterke prijs en leveren daarvoor ook kwaliteit.