Informatie op de website / Advies in de showroom

Bart van Meurs

Gaat servicegericht te werk kan helaas niet al onze wensen uit laten komen. Hierin hadden wij meer verwacht.
Monteur bijzonder vriendelijke , behulpzame man, echt een aanwinst voor het...
Monteur bijzonder vriendelijke , behulpzame man, echt een aanwinst voor het bedrijf.

Sterke prijs en leveren daarvoor ook kwaliteit.

Coenraads

Goed bedrijf. Maken duidelijke afspraken. En de haard is top.

Goede voorlichting

G Hofman

Prima voorlichting en de verzending ook goed

Peter

Onlangs hebben we een nieuwe kachel gekocht. Zowel de ontvangst als de service was top. Tijdens het gesprek hebben we zelfs nog een broodje hamburger gekregen en was er voor de kinderen een... Onlangs hebben we een nieuwe kachel gekocht. Zowel de ontvangst als de service was top. Tijdens het gesprek hebben we zelfs nog een broodje hamburger gekregen en was er voor de kinderen een springkussen (actie-weken). Na akkoord was de kachel binnen 10 dagen bezorgd. Echter werd wel de verkeerde kanaalpijp meegeleverd. Na een belletje werd direct actie ondernomen en hadden we kosteloos na 2 dagen de juiste ontvangen. Kortom positief ervaring met de aanschaf van onze nieuwe kachel.

Mvg,
Peter en Annemarie (Twello)

Service levering

Plugge

Vriendelijk en netjes geholpen

CScholtes

Een prettige zakenpartner waar snel gereageerd wordt en vriendelijke behandeling aan de telefoon.
De kwaliteit van installatie is goed en prijs zetten ze scherp neer.

Ze hebben zelf een inschattingsfout gemaakt met het opmeten voor de uiteindelijke installatie, dit hebben ze opgelost naar de oplossing die voor de klant het beste is.

Erik Dekker

Wij zijn zeer goed geholpen en Haardenexpert heeft gevoel voor de klant.

Zeer klantvriendelijk en werkelijk verstand van haarden.

Mart

Fijn contact en goed advies. Eigen installatie gedaan en kon met vragen altijd terecht. Alles liep gewoon makkelijk.

Enthousiasme en goed advies.

Menno Wolsak

Na wat speurwerk op internet snel tot de conclusie gekomen dat Haardenexpert.nl de beste aanbiedingen heeft.

Prettig telefonisch contact, snel de offerte in de mail.

Michael Bras

Prima ontvnagen in de showroom en daarna over de offerte goede uitleg gekregen aan de telefoon

Snel en duidelijk