Informatie op de website / Advies in de showroom

GJ

Prima geholpen en ze zijn altijd bereikbaar voor vragen.

Marina Van De Meersche

Zeer tevreden.

Goede prijs. Snelle levering. Vriendelijke vervoerder.

Krielen

Ervaring via de mail is goed verlopen

Levertijd was perfect

Ronald

Zeer snel geleverd. leuke haard die erg stil is.

Hans

Goed assortiment. Snelle reacties. Ook extra vragen en wisselingen van haardmodel werden snel en met blijvend enthousiasme opgepakt door Robbert Overmars. Een collega welke b/a Robbert waarnam was... Goed assortiment. Snelle reacties. Ook extra vragen en wisselingen van haardmodel werden snel en met blijvend enthousiasme opgepakt door Robbert Overmars. Een collega welke b/a Robbert waarnam was net zo enthousiast.
Prijs scherp.
Montage partner goed, leuk en vakkundig.

Kennis, snelheid, engagement prijs.

Montage en Klusbedrijf Peijer

Klantvriendelijk

Hill

Kan niet anders zeggen dan uitstekend. Voor ons is Apeldoorn niet naast de deur maar blij dat we gegaan zijn .

Jeanine vd Haar

We hebben de haardenexpert als zeer prettig ervaren. Van in de showroom t/m installatie vd haard.

Annick den Hartog

Leuke kachel bij Haardenexpert gekocht. Helaas werd deze geleverd met schade. Dankzij de fijne klantenservice is dit volledig naar wens opgelost! Inmiddels ook mijn zus al enthousiast gemaakt voor... Leuke kachel bij Haardenexpert gekocht. Helaas werd deze geleverd met schade. Dankzij de fijne klantenservice is dit volledig naar wens opgelost! Inmiddels ook mijn zus al enthousiast gemaakt voor een kachel via hen. :)

Klantenservice

Martien Cremer

Ik bestel reeds sinds 20 jaar producten via internetbedrijven maar heb nog nooit zo'n uitzonderlijk fijn bedrijf als dit meegemaakt qua vriendelijkheid , service , inzet enz.enz.

Voor dezelfde prijs als bij anderen voor meer dan €1000 aan extras , ongekende service bij het oplossen van problemen en dat alles overgoten met een voor deze tijd ongekende vriendelijkheid.