Informatie op de website / Advies in de showroom

Loek

Fijn bedrijf nemen de tijd voor je om alles uitteleggen , blijven graag betrokken hoe alles is verlopen .

Goede uitleg

Monique Huisman

Wij hebben hele positieve ervaringen met Haardenexpert. In de showroom konden we verschillende haarden bezichtigen, waarvan sommigen al heerlijk warm brandden. We kregen uitgebreid advies over de... Wij hebben hele positieve ervaringen met Haardenexpert. In de showroom konden we verschillende haarden bezichtigen, waarvan sommigen al heerlijk warm brandden. We kregen uitgebreid advies over de mogelijkheden en zijn heel blij met onze aankoop.

De verkoopmedewerker heeft echt de tijd genomen om ons goed te adviseren en mee te denken. Alle afspraken zijn altijd netjes op tijd nagekomen. Ook heel prettig dat na de levering van de haard... De verkoopmedewerker heeft echt de tijd genomen om ons goed te adviseren en mee te denken. Alle afspraken zijn altijd netjes op tijd nagekomen. Ook heel prettig dat na de levering van de haard contact met ons is gelegd of alles naar wens is en of er nog vragen zijn.

L Schlosser

Teveel fouten in offerte (maten) en de manier van communiceren. Die komt opdringerig over en dat zonder voorinformatie

ruime keuze

Kathinca Griffioen

De medewerker heeft mij goed geadviseerd en de haard is keurig op tijd geleverd

Het was een heel gezellige showroom dat is toch veel leuker dan alleen een website

Reactie Haardenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat u de showroom leuker vind dan de website!
Wij vinden het als verkopers leuk als mensen komen in de showroom.
Wel fijn dat u via de website in onze...
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat u de showroom leuker vind dan de website!
Wij vinden het als verkopers leuk als mensen komen in de showroom.
Wel fijn dat u via de website in onze showroom bent gekomen!
Bedankt voor de feedback over de installatie.
We zullen dit zeker meenemen.
We willen u heel veel plezier wensen met uw haard!
Heel veel stookplezier!
Groet,
Team Haardenexpert

Martijn Heezen

Erg klantgericht, vriendelijk, en meedenkend met de klant. Hele positieve ervaring.

Proactiviteit, expertise

Heuvelman

Prima service. Netjes geholpen

Willem van Beek

Top

Snel handelen

d bonnier

Vanaf het eerste contact met de Haarden expert liep alles zeer goed. Het contact met Coen van der Craats was zeer positief. Wij hebben ook de vestiging in Apeldoorn bezocht en kregen daar een... Vanaf het eerste contact met de Haarden expert liep alles zeer goed. Het contact met Coen van der Craats was zeer positief. Wij hebben ook de vestiging in Apeldoorn bezocht en kregen daar een duidelijke uitleg over de typen haarden. De haard werd op tijd geleverd en vakkundig door een specialist geplaatst.

Wij zijn zeer blij met onze haard en kunnen de Haardenexpert zeker aanraden.
Fam. Bonnier

De verkopers nemen de tijd voor je zowel telefonisch als in de winkel.
Ook de aftersale was goed.

L. de Bles

Goede ervaring ,

Reactie Haardenexpert.nl:

Bedankt voor uw review en de tip! Zoals u kunt zien hebben we de informatie op onze website hierover aangepast.
Veel plezier van de haard!

Rob van d Werd

Vriendeljk goed advies

Kennis. Veel keuze, goed advies

Beste Rob van de Werd,
hartelijk dank voor uw review.
We zullen uw tip meenemen.
Heel veel stookplezier!
Hartelijke groet,