Informatie op de website / Advies in de showroom

De Bie Willy

Het bedrijf heeft mij goed verder geholpen, na de betaling van het gewenst artikel was het onderdeel, na drie dagen in mijn bezit.
Waar zij mij na een week gevraagd hebben, of alles oké...
Waar zij mij na een week gevraagd hebben, of alles oké was.
Dat vind ik wel tof van deze mensen, en krijgen van mij en pluim.

ja de precieze.

Kevin

Uitstekend!! hield aan de afspraken en de ook de after service.

Gashaard gemonteerd, de volgende dag werd er gebeld om te vragen hoe het ging.

Tiemessen

Duidelijk , snel en klantvriendelijk

Snelle reactie bij vragen. Klantvriendelijk.

John van Gent

Zeer klant vriendelijk.

Goede informatie en ook een goede terugkoppeling.

De Ruijter

Mijn ervaring was hel fijn, goed geholpen en fijn te woord gestaan... zijn super blij met onze kachel. Goed en duidelijk advies.

Ik miste alleen op de website dat ik niet alleen de kachel kon kopen, maar ook de pijp en alletoe behoren... maar met een telefoonje wist ik dit hebben dus alles besteld

Reactie Haardenexpert.nl:

hartelijk dank voor uw review.
Heel veel stookplezier!

Rob

Super tevreden met de Haardenexpert. Verkoper super vriendelijk, niet pushy en communicatief bij vragen via de mail/telefoon. Bij het inmeten voor de installatie werd er goed meegedacht door de... Super tevreden met de Haardenexpert. Verkoper super vriendelijk, niet pushy en communicatief bij vragen via de mail/telefoon. Bij het inmeten voor de installatie werd er goed meegedacht door de monteur die nog wat suggestie maakte ter plaatse om eea beter tot zijn recht te laten komen. Installatie verliep verder prima volgens planning en alles ziet er top uit. WiFi module werkte niet na installatie, kan gebeuren, contact opgenomen met Haardenexpert. Binnen een week een vervanging vanuit de fabrikant en netjes nagebeld door Haardenexpert of alles naar wens was opgelost. Dit alles voor 1K minder en een stuk vriendelijker en meedenkender dan de concurrent in B'veld

Goed proces van verkoop tot installatie. Erg tevreden ook met de installateur.

reybrouck

Zeer tevreden en een super ervaring

snelle reactie, goede duidelijke communicatie
, hulpvaardig

Karst van den Belt

Goed bedrijf, goede uitleg vriendelijke verkopers, niet opd
ringerig

snelle levering, zelfs 3 dagen eerder dan de planning

Hofstede

Top geregeld,Alles goed verlopen
Veel aandacht gekregen of telefonisch of via mail.

Veel aandacht

C Middelbrink

Prima prijs en service, top monteur!

Goede monteur Charley