Informatie op de website / Advies in de showroom

Van den Berg

Dimplex opti myst cassette besteld. Snelle, goede service! Binnen 2 dagen in huis.

Snelle service. Vriendelijk en adequaat aan de telefoon.

Kamp

Goede service

De adviseurs denken goed mee.

J Uittenbogaard

Keurig

Angela Hogervorst- van Bennekom

Tijdens het bestelproces had ik telefonisch contact en ben ik zeer prettig te woord gestaan en geholpen door Laurens en collega's. De sfeerhaard is een aanwinst voor ons woonplezier. Niet in de... Tijdens het bestelproces had ik telefonisch contact en ben ik zeer prettig te woord gestaan en geholpen door Laurens en collega's. De sfeerhaard is een aanwinst voor ons woonplezier. Niet in de laatste plaatst door de goede service en het prettige contact. Dank jullie wel daarvoor, CHAPEAU!!

Goede service en prettige mensen die mij vriendelijke te woord stonden. Dit bepaald in hoge mate het plezier van de aankoop.

Gottemaker

We zijn goed geïnformeerd

We zijn doorgestuurd naar HAVI om daar nog meer sjouw modellen te bekijken en hebben daar goede aanvullende informatie gekregen

Atif Demir

Goede klantenservice. Ik ben uitstekend geholpen.

P . Nuijens

Duidelijk en snel, hielden tijdens garantie geval kontakt.

Goede aflevering

Eric Wigman

Prachtige Dru Metro 130 XT/Tunnel doorkijk gashaard bij Superkachels gekocht. SK gaf een interessante korting. Bovendien leverden ze de dubbelwandige afvoerkanalen. Toen bij plaatsing bleek dat we... Prachtige Dru Metro 130 XT/Tunnel doorkijk gashaard bij Superkachels gekocht. SK gaf een interessante korting. Bovendien leverden ze de dubbelwandige afvoerkanalen. Toen bij plaatsing bleek dat we nog twee bochten nodig hadden werden die twee dagen later nageleverd.

E. Segaar

Er was even een misverstand met de mail, waarvan de “fout” overigens ook bij ondergetekende lag . Na een telefoontje is dat direct opgelost. De kachel werd ruim binnen 24 uur bezorgd. Uitstekend!

Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan toen er een communicatiefoutje met de mail was. Daarnaast verbaasde ons ten positieve de snelheid van de levering.

Klaas

Gewoon Uitstekend!

Een fantastische ervaring. We hebben een erg mooie haard gekocht voor een goede prijs.
Maar wat ik vooral wil benoemen is de klantenservice. Die is echt geweldig en maakt echt het verschil.
Een goed team, erg klantgericht, dat kan niet beter.