Informatie op de website / Advies in de showroom

L.Schulp

Ik ben vriendelijk geholpen en heb een duidelijk advies gekregen

Kennis

Sezer aydin

Zeer goede contact en communicatie. Bereikbaar, duidelijk en ze doen ook zeer goede levering. Zeer tevreden. Product is van zeer goede kwaliteit en het is zeer mooi. Uiteraard heeft die ook garantie.

Zeer goede communicatie, levering en product.

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid was.
Veel plezier met uw haard verder!
Team Superkachels

G.A. Kreischer

Erg goed

Klantvriendelijk, duidelijk, pro-actief, geinteresseerd

Henk Groenen

Heel goed advies gehad van Gerben

Goede site en medewerker

Hartelijk dank voor uw review.
Heel veel stookplezier verder met uw houtkachel!

Rob vd pluijm

Mijn ervaring met de haardenexpert is zeer goed. Goede info , bezorging op tijd en achteraf werd er geïnformeerd of alles gelukt was. En of er nog vragen waren. Kortom een zeer goed en betrouwbaar... Mijn ervaring met de haardenexpert is zeer goed. Goede info , bezorging op tijd en achteraf werd er geïnformeerd of alles gelukt was. En of er nog vragen waren. Kortom een zeer goed en betrouwbaar bedrijf. Rob vd pluim

Hartelijk dank voor uw review.
Veel plezier met uw haard verder!

Goede site

Hartelijk dank voor uw review.
Uw verbeterpunt is aan de betreffende persoon doorgegeven.
Heel veel plezier stookplezier!

Wim IJzerman

Uitstekend. Je krijgt maar een keer een eerste indruk en die was perfect.

Reactie Haardenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw review!
De eerste indruk is inderdaad maar één keer, daarna moet je het nog waarmaken.
Daar doen we elke dag weer ons uiterste best voor.
Fijn dat ook u tevreden...
Hartelijk dank voor uw review!
De eerste indruk is inderdaad maar één keer, daarna moet je het nog waarmaken.
Daar doen we elke dag weer ons uiterste best voor.
Fijn dat ook u tevreden bent.
Heel veel stookplezier gewenst!

Minnee

Prima geholpen en zijn tevreden over het eindresultaat.

Voor het gesprek wordt ruimschoots tijd genomen en worden alle mogelijkheden, min en plus punten voor het plaatsen van een open / gashaard goed en duidelijk uitgelegd. Daarnaast kun je de haarden... Voor het gesprek wordt ruimschoots tijd genomen en worden alle mogelijkheden, min en plus punten voor het plaatsen van een open / gashaard goed en duidelijk uitgelegd. Daarnaast kun je de haarden zien branden en maakt alles heel concreet.

Hartelijk dank voor uw review.
Uitleg en tijd in de showroom proberen we altijd ruim te nemen zodat ook echt alles duidelijk is.
Fijn dat ook u dat als positief heeft ervaren. Deze...
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat ook u dat als positief heeft ervaren. Deze gesprekken zijn ook leuk en noodzakelijk om het juiste aan te bieden.
Helaas dat de wijzigingen die naderhand zijn gevraagd niet goed door zijn gekomen.
We hebben nog een keer extra doorgegeven aan de monteurs dat ze de tekeningen goed moeten doornemen met de klant.
Heel veel plezier stookplezier verder!

Jacco sijm

Er stond op de website geen mogelijkheid om de kleur en de gasaansluiting te kiezen. Ik had een mail gestuurd waarop direct dezelfde dag gebeld is, en alle vragen / keuzes ingevuld zijn

snelle levering

Reactie Haardenexpert.nl:

Dank voor uw duidelijke review. Fijn om te horen dat u goed verder bent geholpen.
We zullen de door u aangegeven punten aanpassen op de site.

Paul

Faber 3-step OptiMyst afgelopen woensdag besteld en vandaag geleverd conform aangegeven tijdstip. Haard voldoet aan de verwachtingen!

Leverdatum en tijdstip optijd aangegeven en daarnaast ook netjes in onbeschadigde verpakking aangeleverd.