Informatie op de website / Advies in de showroom

Erik Daalhuizen

IK heb onlangs online een haard besteld. Na 10 dagen kwam ik er achter dat een maatje groter beter zou uitkomen in mijn kast. Na een telefoontje kon ik de haard omruilen voor een grotere.

Goed bereikbaar en voldoende personeel in de zaak.

Jan Eijkhout

Niet wat we gedacht hadden

Cynthia

Met een scherpe aanbieding de Vega Faber aangeschaft bij haardenexperts. Volgende dag direct in huis! Bij vragen direct antwoord terug via de mail! Top service

Middels een duidelijk informatief filmpje wordt de service en gebruikersvoorschift uitgelegd.

Niek Mustert

Uitstekend

Advies en begeleiding

Joost Eggink

Vriendelijk contact, goede service, komen afspraken na.

Goed advies.
Mooie houtkachel.

Wim

Fijn bedrijf, kon mijn order makkelijk aanpassen en ook de leverdag aanpassen.

Jip Schnitger

Mijn ervaring is goed. Er word samen met je meegedacht en goed informatie gegeven over het product.

Het bedrijf heeft een mooie website en duidelijke informatie en zelfs filmpjes over sommige producten. Verder zijn jullie vriendelijk in contact en ben ik goed geholpen toen ik meer informatie wilde... Het bedrijf heeft een mooie website en duidelijke informatie en zelfs filmpjes over sommige producten. Verder zijn jullie vriendelijk in contact en ben ik goed geholpen toen ik meer informatie wilde hebben. Ook is mij tegemoet gekomen in reservering van een product voor de aanbiedingsprijs, jullie gaven mij wederzijds vertrouwen waardoor uiteindelijk ook van beide kanten positief is beëindigd met de verkoop van het product.

Rob

Goede service

Jad Berad

Mijn ervaring met haardenexpert is uiteindelijk zeer goed. Echter is er bij mij het volgende fout gegaan.
Ik heb gedurende mijn aanschaf met 3 verschillende verkopers contact gehad. Telkens werd mijn aankooptraject overgenomen door een ander. Dit zorgde voor ruis tijdens het traject. Dit is uiteindelijk wel goed opgelost maar had voorkomen kunnen worden.

Kwaliteit, prijs en ontvangst in de vestiging.

Dinanda van de Noort

Prettig geholpen in de winkel, scherpe offerte. Ik had er meerdere laten maken, maar jullie boden de scherpste prijs met veel waar voor je geld. Goed telfonisch bereikbaar voor vragen, helaas had ik... Prettig geholpen in de winkel, scherpe offerte. Ik had er meerdere laten maken, maar jullie boden de scherpste prijs met veel waar voor je geld. Goed telfonisch bereikbaar voor vragen, helaas had ik de pech dat de monteur ziek werd, en de installatie een aantal weken extra op zich liet wachten. Maar dat was overmacht. Installateur keurig werk geleverd, goede uitleg over de kachel. Kortom: ik ben tevreden!

scherpe prijs