Informatie op de website / Advies in de showroom

Cyndra

Zeer tevreden over superkachels. Konden zeer snel schakelen toen onze vraag veranderde.

Gb Van Hell

Zeer snelle en correcte levering van mijn haard.
Toen ik deze wilde installeren bleek er vanaf de fabriek een onderdeel te weinig in de doos zat.
Een telefoontje en binnen 7 dagen had ik...
Zeer snelle en correcte levering van mijn haard.
Een telefoontje en binnen 7 dagen had ik het onderdeel in huis. Zeer goede sevice dus. Dus gezien mijn ervaringen kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen!

Snelle levering.
Goede nazorg.

Henk

Aanrader! Super betrokken, super service, super advies, en.. betaalbaar!

Service

Kevin van Werkhooven

Super geregeld, alles volgens afspraak. Moet hem nog inbouwen/aansluiten maar de after support is nu al helemaal naar wens. Dat kan niet meer mis gaan!

Goede communicatie, scherpe prijs

Joosse

Snelle levering en goede communicatie

Snelle levering en goede communicatie

Mohamed haluai

Zeer goed, ik belde om te vragen of de prisma op voorraad was omdar ik die dr volgende dag nodig had. Eerst netjes gekeken of dat inderdaad zo is en toen direct verzonden. Echt super service. De... Zeer goed, ik belde om te vragen of de prisma op voorraad was omdar ik die dr volgende dag nodig had. Eerst netjes gekeken of dat inderdaad zo is en toen direct verzonden. Echt super service. De haard is ook erg mooi

Professioneel door gewoon eerlijk te zijn en geen valse leverbelofte te doen

- Vriendelijk personeel
- Afspraken worden netjes nagekomen
- Duidelijke uitleg
- haard is netjes gemonteerd.

Duidelijke uitleg en afspraken worden nagekomen.

R. Hubregtse

Prima,

Goede prijs en incl verzendkosten! De meeste zijn ex verzendkosten.

Duidelijke site en aftersales.
Duidelijke site en aftersales.
Een week na levering (ong) gebeld door Superkachels of het product aan de wensen voldeed. Ik had de haard nog niet in kunnen bouwen en de dame vroeg of ze later terug mocht bellen. En zo gebeurde. Dat is zeldzaam dat een webshop aan aftersales doet.... voorbeeld voor anderen.

Wim vd Valk

Duidelijk vindbaar op internet, snelle levering

Goede omschrijving

Henk Jan Haase

Vlotte reactie, scherpe prijzen en fantastische service

Ik zat te twijfelen over diverse haarden, dankzij een accurate verkoper en een behulpzame collega zijn we tot een bepaald model gekomen, deze past perfect in de ruimte.

Bij levering...

Bij levering bleek 1 rooster te missen, deze had ik dezelfde dag nog in huis!