Informatie op de website / Advies in de showroom

Vanhove

Uitstekende service. Duidelijke website.

Snelle reactie omtrent de levering.

WAG Paalman

Mooi bedrijf, vriendelijke mensen goed en deskundig personeel.

Mooie sfeervolle zaak waar de haarden branden als je aankwam.

John

Snelle levering en goed werkend product

De prijs en service

Fam. Schuler

Ruim assortiment en deskundig.

Goede service en snelle reactie.

Johan Jacquemin

Ik ben over het algemeen tevreden over Haardenexpert.nl

Snelle en duidelijke telefonische afspraken om tot een snelle offerte te komen aan een scherpe prijs.

H. Wonink

1e contact met Haardenexpert, de heer Jan Riezebos, zeer positief

Er was veel bereidheid om aan onze wensen,
het ombouwen van een 20 jaar oude Faber haard van handbediening naar afstandsbediening, te kunnen voldoen.

J.F. van ‘t Root

Prima, we wisten wat we wilden en dat werd in de gesprekken met verkoper versterkt

Goede voorlichting

Vanwynsberghe Amélie

Zeer correct bedrijf, kwaliteitsvolle haard. Ik heb de mijne bijna twee jaar, nog nooit een probleem mee geweest tot recent dat mijn waakvlam doofde en er een piepend geluid kwam. Ik wist niet dat... Zeer correct bedrijf, kwaliteitsvolle haard. Ik heb de mijne bijna twee jaar, nog nooit een probleem mee geweest tot recent dat mijn waakvlam doofde en er een piepend geluid kwam. Ik wist niet dat de ontvanger ook op batterijen was en gezien dit bakje door mijn installateur goed verstopt was achteraan had ik dit niet gemerkt. Super vriendelijke service (Shanice) deelde me direct mee dat dit het probleem was en inderdaad. Heel tevreden en mijn volgende haard koop ik zeker ook hier!

Zeer vriendelijke dienst na verkoop, zeer goede kwaliteit producten

TeamTripper

Aardige medewerkers, goede service en prima prijsniveau.

Aardige medewerkers met verstand van zaken. Goede service, installatie volledig ontzorgd. Ik raad Haardenexpert.nl absoluut aan.

Jan Haan

Bedrijf ziet er goed uit en producten zijn goed in beeld gebracht.

Wij hebben na 1 dag toch gekozen voor een ander product, dit is soepel verlopen en levertijd kon op de dezelfde dag geleverd worden