Informatie op de website / Advies in de showroom

Carl Schmitz

Op en top geholpen. Ingeschakelde installateur was een vakman en erg servicegericht

Scherp geprijsd door schaalgrootevoordeel

Prima ontvangen. Showroom met vele modellen. Deskundig advies.

Deskundigheid ook bij de verkopers. Goede uitleg te naanzien van zaken waar je normal niet direct bij stilstaat. Bijvoorbeeld de hoogte van een haard in relatie met de zithoogte.

Scherpe offerte, samen tot een mooi design gekomen en het uiteindelijke resultaat is precies volgens verwachting. Een aantal keer contact gezocht met het bedrijf om bepaalde vragen te stellen en... Scherpe offerte, samen tot een mooi design gekomen en het uiteindelijke resultaat is precies volgens verwachting. Een aantal keer contact gezocht met het bedrijf om bepaalde vragen te stellen en altijd direct de juiste persoon met het juiste antwoord.

Heldere communicatie, scherpe prijs

Trik

Gaskachel Relax M geleverd gekregen

Duidelijk, snel en goede communicatie

Youssef

Top bedrijf
Ik had een openhaard besteld maar deze was helaas uitverkocht.
Daarna opgebeld en kwamen we netjes uit tot een oplossing en werd de openhaard de volgende dag geleverd!!! Top bedrijf
Ik had een openhaard besteld maar deze was helaas uitverkocht.
Snelle service en vriendelijk aanrader!!

Snelle aflevering van een prima product

geleverde kachel is mooi van vormgeving en zeer eenvoudig zelf te plaatsen/in te bouwen

Jack

Goed en duidelijk

Bestelling geplaatst, geleverd gekregen volgens afspraak. Top

Afspraak is afspraak

Marco

Mooie kachel snel geleverd

prima prijs, goed verpakt verzonden

Kim Heemskerk

Ik heb enige tijd geleden de Faber Cassette 600 gekocht via Superkachels. Ik had de haard binnen een week ontvangen. De bezorger kwam al rond 7.30 uur ‘s ochtends waardoor ik in eerste instantie de... Ik heb enige tijd geleden de Faber Cassette 600 gekocht via Superkachels. Ik had de haard binnen een week ontvangen. De bezorger kwam al rond 7.30 uur ‘s ochtends waardoor ik in eerste instantie de bel niet gehoord had. De bezorger belde me vervolgens netjes op en gaf aan dat hij voor de deur stond. Heel fijn! Vervolgens de doos met daarin de haard in ontvangst genomen en meteen uitgeprobeerd natuurlijk. De haard werkt perfect! Ik ben er heel blij mee en raad iedereen aan om hem ook te kopen ?

Na bestelling ontving ik direct een e-mail met informatie over de bezorging en wat ik hiervan kon verwachten. Dat vond ik persoonlijk erg fijn.