Informatie op de website / Advies in de showroom

Zeer snelle en nette levering. Ook fijn dat we nadien werden gebeld over de service.

Nabellen van de order.

Dapper

Goede service, 5 jaar geleden een gashaard gekocht. Bevalt prima behaaglijke warmte en geen gedoe met hout en stof.
Vandaag met de erge koude bleek de afstandsbediening niet meer te...
Vandaag met de erge koude bleek de afstandsbediening niet meer te werken,kreeg hem niet open, bleek batterij leeg. Ze hebben hem vervangen en zonder extra kosten kreeg ik hem weer mee! Goede service , dank!

Iprocom

Gewoon goed geregeld

scherpe prijs, snelle levering

Fijne hulp met uitzoeken van de haard via Jan Riezebos

Service in de winkel zelf en via mail en telefoon

Emiel

Wij hebben goede ervaringen met haardenexpert. Duidelijk in hun communicatie, afspraken komt men na en goede service.

Terugkoppeling

Zeer goede communicatie naar klant toe.

Goede afspraken ivm levering gezien de bestelling op ander adres moest geleverd worden.
Is allemaal prima verlopen

Optimyst kachel gekocht. Snelle levering + lage prijs

Snelle levering tegen lage prijs tov winkel

Prive

Review van Gelder

Review van Gelder

Ons bezoek aan Haarden Expert en de aankoop van onze haard gaf veel vertrouwen voor het verdere verloop en was aanleiding voor een positief oordeel over het bedrijf. Maar de handelwijze daarna nog meer aanleiding voor een thans uiteindelijk zeer negatieve recensie. Het begon al met de aflevering van de haard die, zonder dat daar bij de verkoopvestiging ook maar iets van was gezegd, in de voortuin werd gezet en we die zware haar zelf binnen moesten zetten. Maar na verplichte betaling werd ook duidelijk dat de mee te leveren natuurstenen rand ontbrak. Bij navraag werd doodleuk gezegd dat die bij een eerder transport kapot was gevallen. Het gevolg daarvan was dat onze installateur dus nog een keer terug moest gaan komen om het geheel af te maken. Bovendien bleek bij de installatie dat een mee te leveren bedieningsluik ook vergeten was mee te leveren en een tweetal zuignappen waarmee de ruiten op hun plaats moesten worden gebracht. Al die zaken zijn nadien wel in etappes geleverd, maar het betekende door voor ons extra kosten van € 200,- omdat de installateur uit Gorcum nog een keer terug moest komen. Zelfs op het aanbod daarvan zelf € 100,- voor onze rekening te nemen heeft niet geleid tot een betaling van die andere € 100,- door Haarden Expert hetgeen we redelijk schandalig vinden. Het hele proces van aflevering was een foutenfestival en heeft duidelijk gemaakt dat afstemming intern maar ook afhandeling van onze klacht te maken heeft met een heel weinig professioneel bedrijf! We overwegen nog het programma Radar in kennis te stellen van onze negatieve ervaring.

Er is maar een medewerker Joucke van Driesten die de zaakjes netjes voor elkaar had en meedacht met de klant.

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste heer van Gelder,
Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent.
Beste heer van Gelder,
Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent.
In de offerte had moeten staan dat wij de haard niet naar binnen brengen. Dit is iets wat normaal standaard in alle offertes staat.
Het natuursteen was bij de producent kapot gegaan met transport, in de communicatie is dit helaas fout gegaan.
We hebben ook dit maatwerkproduct met hoge prioriteit nogmaals laten produceren en naleveren bij u.
Evenals het naleveren van het bedieningsluik en de 2 zuignappen van de haard.
We hebben hier vanaf het begin uitgebreid contact over gehad met de persoon die voor ons het aanspreekpunt was voor u.
Met deze persoon is overeenstemming gekomen. Het was volgens de contactpersoon afgehandeld.
Het spijt ons dat het leveren niet naar wens is gegaan.
Bedankt voor uw feedback!
Haardenexpert.

Snel