Informatie op de website / Advies in de showroom

Goede ervaring met Haardenexpert. Prettig geholpen in de showroom en het verdere traject tot en met de plaatsing was goed geregeld.

Moderne showroom met vriendelijk personeel
Installateur zeer klantvriendelijk

Joeri

Goed en betrouwbaar bedrijf de Haardenexpert. Ook de installateur Albert Hermus uit Haarlem hebben alles tijdig en vakkundig geïnstalleerd. Wij genieten elke dag ervan.

Komt afspraak na.

Rob

Goede en nette hulp bij offerte, begeleiding aankoop van onze Dru Haard

snel en efficiënte afhandeling van onze aankoop

Kraats

Na goed advies van de verkoper (Coen van de Craats) een mooie haard uitgezocht. Er werd een 3D tekening gemaakt zodat wij van te voren een goed beeld kregen. Er werd snel en duidelijk gereageerd op... Na goed advies van de verkoper (Coen van de Craats) een mooie haard uitgezocht. Er werd een 3D tekening gemaakt zodat wij van te voren een goed beeld kregen. Er werd snel en duidelijk gereageerd op onze vragen. Snelle levering en een vakkundige monteur die met ons meedacht. Wij genieten nog elke dag van de prachtige haard. Bedankt voor de goede service en heldere communicatie!

Snelle communicatie, goed advies, goede kwaliteit en vakkundige monteur

Goede ervaring opgedaan.
Prettig contact.
Levering en montage volgens afspraak en op tijd.
Concurrerende prijs.

Vakkundig advies

Angela

Super!!!echt een aanrader.wij hebben de Faber optimyst hier gekocht.goede informatie en vriendelijke mensen(telefonisch contact gehad)en online besteld.snelle levering!ook nog even mijn complimenten... Super!!!echt een aanrader.wij hebben de Faber optimyst hier gekocht.goede informatie en vriendelijke mensen(telefonisch contact gehad)en online besteld.snelle levering!ook nog even mijn complimenten voor hun bezorgdiensten,vriendelijke chauffeur.de kachel was erg netjes en goed verpakt.kortom een prachtige kachel waar we elke avond van genieten!!top!!!!!

Piet Franke

Open hartig fijne omgang

kennis en een goede klant gerichtheid

Janneke van Dijk

Zeer tevreden!

Meedenken is echt super!

T.R. Krijgsman

Prima. Duidelijke website, snelle levering.

Snelle, correcte levering, goede klantenservice

De bestelling, aankoop en levering van mijn Stofey buitenhaard zijn soepel verlopen.

Het bestelgemak viel wat tegen omdat ik geholpen werd door meerdere personen. Desondanks is alles wel gewoon goed gegaan!