Informatie op de website / Advies in de showroom

Fijne ervaringen met dit bedrijf, ze maken verwachtingen waar! Vriendelijk en behulpzaam personeel wat echt wat meer weet.

Jorrit

Geen spijt van mijn keuze om met dit bedrijf in zee te gaan. Van informatie tot installatie alles goed en vakkundig geregeld!

Verstand van zaken, vakkundige installatie

Na en moeilijke start veroorzaakt door de onderaannemer (pruim ) is er medewerker van haardenexpert langs geweest om het probleem in kaart te brengen en heeft de er voor gezorgd dat de haard... Na en moeilijke start veroorzaakt door de onderaannemer (pruim ) is er medewerker van haardenexpert langs geweest om het probleem in kaart te brengen en heeft de er voor gezorgd dat de haard correct geplaatst is .

altijd willen verbeteren

Jasper

Een super ervaring met dit bedrijf! De verkoper verdient een dikke pluim voor zijn vertrouwelijke manier van zaken doen. Daarnaast was ook de installateur een man die wist wat hij deed. Ik zou zeker... Een super ervaring met dit bedrijf! De verkoper verdient een dikke pluim voor zijn vertrouwelijke manier van zaken doen. Daarnaast was ook de installateur een man die wist wat hij deed. Ik zou zeker terugkomen!

Gewoon goéd!

Dhr. D. van de Visch

Goede ervaringen met dit bedrijf! Zelfs eerder geleverd dan verwacht!

Service, levering!

Dhr. C. Boss

Fijne jongens om mee te werken, mijn Bellfires-droom is uitgekomen!

Kennis, kunde en service!

Dhr. de Koning

Erg goede ervaringen, ondanks dat ze een steekje lieten vallen bij het communiceren van de gewijzigde installatiedatum. Dat is verder goed gekomen. Blij dat mijn Faber Matrix 800/500 III nu... Erg goede ervaringen, ondanks dat ze een steekje lieten vallen bij het communiceren van de gewijzigde installatiedatum. Dat is verder goed gekomen. Blij dat mijn Faber Matrix 800/500 III nu realiteit is geworden!

Goede service, klantvriendelijk en snel! Professioneel geholpen!

Fam kleine

Zeer prettige ervaring met dit bedrijf. Naar aanleiding van een aan aanbieding hier terrecht gekomen waardoor een mooie Dru haard voor ons werkelijkheid kon worden. Fijn dat ze de haard op korte... Zeer prettige ervaring met dit bedrijf. Naar aanleiding van een aan aanbieding hier terrecht gekomen waardoor een mooie Dru haard voor ons werkelijkheid kon worden. Fijn dat ze de haard op korte termijn konden leveren een monteren. Goede uitleg gehad over alle zaken die bij het overwegen van de haard en te gebruiken materialen komt kijken. De montage verliep perfect,rustig en zeer zorgvuldig.

Goed! zeer vakkundige installateurs.

Installateurs leveren netjes werk!

Ondanks problemen met bestellen, en een probleem met de haard. is alles goed opgelost.