Informatie op de website / Advies in de showroom

Dhr van Dooren

Heel goed!

nette afwerking

Dhr. P. Snijder

Tevreden, alles goed in orde!

Fam. Van de Winkel

Wij zijn uiterst tevreden over dit bedrijf! Op alle punten zijn we enorm goed en professioneel geholpen, komende winter gaan we optimaal genieten van onze gashaard!

Klantgericht, hoge service en veel kennis van zaken.

Fam. Dijkstra

Erg goed! Ondanks een kleine fout in de bestelling ben ik erg tevreden over dit bedrijf. Netjes en snel geholpen.

Vriendelijke en snelle service.

Goede ervaringen. Zeker met betrekking tot de communicatie.

Communicatie, flexibiliteit, meedenken.

Positief

Bouwbedrijf larenstein

Zijn momenteel nog in opdracht/ lever/ montage fase.

Zeer snel offerte na aanvraag binnen.

R.Bronsgeest

Dramatisch slecht bedrijf! Communiceren niet. Paar dagen voor oplevering krijgen we te horen dat het pas over 15 dagen geleverd gaat worden. Talloze keren gebeld...nul communicatie! En dan de... Dramatisch slecht bedrijf! Communiceren niet. Paar dagen voor oplevering krijgen we te horen dat het pas over 15 dagen geleverd gaat worden. Talloze keren gebeld...nul communicatie! En dan de communicatie met aanbemer de schuld geven. Drama! We zoeken een andere leverancier die wel te vertrouwen is.

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste meneer Bronsgeest,
Beste meneer Bronsgeest,
Dank voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak dat u ervaart. Dit is uiteraard niet wat wij voor ogen hebben. Ik heb contact gehad met de betreffende afdeling en kan u vertellen dat mijn collega's op dit moment druk bezig zijn met een passende oplossing. Mocht u nog vragen hebben dan beantwoorden wij die graag.
Peter Bosch
Haardenexpert.nl