Informatie op de website / Advies in de showroom

Ik ben blij met de geleverde haard. Installatie had wat voeten in de aarde, maar is uiteindelijk ook goed gegaan.

Scherpe prijs
Initiele contact met verkoop was goed, waarbij een aantal vragen snel werden beantwoord

Dhr. Van Bracht

Heel prettig

nvt

Zeer prettig en constructief meedenkend. Had reeds een offerte van een conculega, maar die kon helaas niet op het door ons gewenste tijdstip leveren. Superkachels kon dit wel mogelijk maken tegen... Zeer prettig en constructief meedenkend. Had reeds een offerte van een conculega, maar die kon helaas niet op het door ons gewenste tijdstip leveren. Superkachels kon dit wel mogelijk maken tegen dezelfde scherpe prijs. Plaatsing verliep ook zeer voorspoedig. Eindresultaat was mooier dan gepland. Kortom snel, vakkundig en klantvriendelijk.

Schakelde snel, is flexibel in plannen. Kan snel leveren. Denkt mee in oplossingen.

Ramerman

Aankoop in de winkel is prima afhandeling niet

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste heer Ramerman,
Beste heer Ramerman,
Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is geweest over de levering van bepaalde onderdelen van uw gashaard, excuses voor het ongemak. Ik heb van de betreffende afdeling vernomen dat er inmiddels telefonisch contact met u is opgenomen. Wij hopen dat u ondanks uw ervaring nu kunt gaan genieten van uw gashaard.
Vriendelijke groet,
Peter van Superkachels

Mooie showroom met een verkoper die zeer vakkundig leek.
Mooie showroom met een verkoper die zeer vakkundig leek.
Na afloop van de plaatsing bleek van alles niet zoals de verkoper verteld had, maar zoals get op de offerte stond. De termen op de offerte waren voor ons onbekend maar de verkoper had ons gezegd dat alles goed zou komen. NEE DUS.
Uiteindelijk extra kosten gemaakt. De niet gebruikte onderdelen zijn retour geleverd, maar wij wachten nog op ons geld. Ook is de offerte zo on9verzichtelijk dat ons onbekend is hoeveel wij recht op hebben.

Mooie showroom. Goeie installateur die zeer vakkundig werkt.

Reactie Haardenexpert.nl:

We stellen het enorm op prijs dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons van feedback te voorzien. We vinden het erg vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de offerte die... We stellen het enorm op prijs dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons van feedback te voorzien. We vinden het erg vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de offerte die voor u is opgemaakt. Dit is uiteraard niet wat wij voor ogen hebben. Onze excuses hiervoor. Hopende dat u nu in ieder geval kunt gaan genieten van uw nieuwe haard en met vriendelijke groet,
Peter van Haardenexpert

p smeding

Prettig en klantgericht

er wordt vanuit de klant gedacht

Dicky Oude Reimerink

De contactpersoon was correct en de haard plaatsen netjes gewerkt. Onderdeel hebben nog niet ontvangen over gebeld. Zouden terug bellen is nog niet gebeurd. Hopen dat dit alsnog komt.

Goed bedrijf, nette medewerkers en vakkundige uitleg

ja ze belden mij of het bekend was dat de plaatsing van de haard een dag later zou worden dan in eerst gepland was. Dit was geregeld tussen de monteur en mij. Toch werd ik gebeld of het bij mij... ja ze belden mij of het bekend was dat de plaatsing van de haard een dag later zou worden dan in eerst gepland was. Dit was geregeld tussen de monteur en mij. Toch werd ik gebeld of het bij mij bekend was. dit kwam bij mij heel goed over.

Prima contacten en snelle antwoorden op vragen, ter zake deskundig

Familie Brouwer

Onze ervaring met haardenexpert is super. We zijn zeer tevreden met hoe we geholpen zijn. Zeer vriendelijk personeel.