Informatie op de website / Advies in de showroom

Wij hebben een goede ervaring met de Haardenexpert.nl

Alles verliep volgens wens

Nicole

Alles is goed geregeld. Zeer vriendelijk bezorger!

Goede snelle communicatie

Ton

Super geholpen alles volgens afspraak top

Pieter Feenstra

Heb goede ervaring . Eerst via de mail later telefonisch. Vriendelijke en snelle benadering.

Snelle benadering na offerte via mail.

Klaas Mijnheer

Prima, vriendelijke en deskundige ontvangst

mooie showroom, deskundige en vriendelijke medewerkers

Eigenlijk best ver van huis kwamen we bij de Haardenexpert uit. We zijn daar hartelijk ontvangen en en de verkoper trok alles uit de kast om mee te denken hoe e.e.a. gerealiseerd kon worden. Super.... Eigenlijk best ver van huis kwamen we bij de Haardenexpert uit. We zijn daar hartelijk ontvangen en en de verkoper trok alles uit de kast om mee te denken hoe e.e.a. gerealiseerd kon worden. Super. Voor een mooie prijs de opdracht gegeven. En toen kwam Bert de monteur langs om te kijken of er nog alternatieven konden worden bedacht en uiteindelijk heeft hij hem prachtig opgehangen ingeregeld. De man is een Pietje precies en deskundig.

Zeer klantgericht, vriendelijk en ze doen wat ze zeggen.

de Jong

Gemiddeld gezien best prettig.

De showroom was keurig met vele haarden. Maakt de keuze makkelijk.

Prettige ervaring.

Persoonlijke contact ging goed. Snelle reactie.

Goed. Tevreden.

contact met de verkoper was goed.

Robbert Geluk

De ervaringen met Haardenexpert.nl was okey. De offerte fase was echter onduidelijk waardoor de prijs hoger uit viel dan verwacht. Echter zit er een mooie haard in. De plaatsingen van de haard is... De ervaringen met Haardenexpert.nl was okey. De offerte fase was echter onduidelijk waardoor de prijs hoger uit viel dan verwacht. Echter zit er een mooie haard in. De plaatsingen van de haard is uitgevoerd door een echte vakman.

Vakman welke de haard plaatst.