Informatie op de website / Advies in de showroom

Haardenexpert was goed. Prima geholpen.

Communicatie.

fam. Kuperus

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik ZEER tevreden ben over Haardenexpert en dan met name over Roelant. Hij is extreem pro-aktief: 's Avonds laat en in het weekend krijg ik mail met oplossingen... Ik kan niets anders zeggen dan dat ik ZEER tevreden ben over Haardenexpert en dan met name over Roelant. Hij is extreem pro-aktief: 's Avonds laat en in het weekend krijg ik mail met oplossingen voor problemen die ik zelf nog niet eens had verzonnen en hij neemt alle tijd om van onze haard een droomobject te maken.

Werkelijk alles is bespreekbaar. Soms technisch niet uitvoerbaar maar de insteek is om van een uitdaging een prachtig resultaat te maken, niet om uitdagingen uit de weg te gaan. Daar hou ik van.... Werkelijk alles is bespreekbaar. Soms technisch niet uitvoerbaar maar de insteek is om van een uitdaging een prachtig resultaat te maken, niet om uitdagingen uit de weg te gaan. Daar hou ik van. Verder een 24/7 mentaliteit. Heerlijk samenwerken. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Roelant : TOP!

goed klant contact

Sven

Helemaal super.

De prijs en probleem met levering snel opgelost.

Goed. Langs geweest in de showroom.

Alles verliep is zonder problemen verlopen.

Van Santen

Bestelling en levering is in goede orde gegaan.

Uitleg in de showroom. Goed meedenken met de klant. Idee goed uitgewerkt d.m.v. een tekening.

W

We hebben een super ervaring met dit bedrijf.
Ondanks dat de haard een nieuw uitlopend product was toch een uitstekende service en snelheid van leveren.

Vakmanschap en meedenken met de klant

Nieuwenhuis

Goed. Erg tevreden. Vlot geholpen.

Korte lijnen. Snel geholpen.

Wanders LichtZwart

Via Google gevonden
Eerste gesprek met (verkoop!!!) medewerker verliep (vergelijkbaar met concurrentie)
onvoldoende informatief mbt tot technische details van de haarden

Alleen prijsstelling van de door door toeval ontdekte Wanders Black Diamond, die naderhand (na offerte correctie) grijs bleek te zijn

Reactie Haardenexpert.nl:

Dank voor uw tijd en moeite om een review over uw ervaring met Haardenexpert te schrijven. We zijn altijd blij met feedback, ook als deze minder positief is. Hulpvol, want zo kunnen wij onze... Dank voor uw tijd en moeite om een review over uw ervaring met Haardenexpert te schrijven. We zijn altijd blij met feedback, ook als deze minder positief is. Hulpvol, want zo kunnen wij onze dienstverlening verscherpen, wat inmiddels ook gebeurd is aan de hand van uw feedback.
Warme groet,
Peter van Haardenexpert

Debbie

Bestelling via de webshop was duidelijk. Helaas kon de beloofde bezorgdag op de website niet worden nagekomen. Er zou vrijdag geleverd worden, maar dit was niet het geval. Zaterdag gebeld, maar... Bestelling via de webshop was duidelijk. Helaas kon de beloofde bezorgdag op de website niet worden nagekomen. Er zou vrijdag geleverd worden, maar dit was niet het geval. Zaterdag gebeld, maar volgens Superkachels kon er pas op maandag contact gelegd worden met de leverancier. Maandagochtend te horen gekregen dat er op dinsdag geleverd ging worden. Op dinsdag bleek de bestelling niet compleet en na het nodige heen en weer gebel,werd de rest van de bestelling op woensdag geleverd. Telefonisch contact met Superkachels was erg vriendelijk, heb alleen 2 x lang moeten wachten voordat ik werd teruggebeld. Uiteindelijk is alles goed gekomen en hebben we veel plezier van onze Faber haard.

De belofte van supersnelle levering en levering zonder verzendkosten.