Informatie op de website / Advies in de showroom

karrebeld

Uitstekend resultaat, helaas wat miscommunicatie.

De installateur was een hardwerkende vakman en heeft mooi werk geleverd.
Ook heeft de verkoper ons goed geholpen, helaas wat miscommunicatie waardoor de haard veel later is geplaatst.

Aanen

Alles is prima verlopen

reijnen

Goed geholpen door de verkoper, maar planning had wat beter gekund!

vriendelijke en vlotte verkoper.

Bielleman

Voor de tweede keer tevreden!

de Snoo

Slecht,, kachel met verkeerde blokken wat verkeerd ga willen ze goed praten

zijn vriendelijk , maar wat krom is , praten ze recht ik bestel houtblokken maar krijg wat anders en daar moet ik het maar mee doen en 2 st, elementen stuk ze hebben mij benadeeld voor... zijn vriendelijk , maar wat krom is , praten ze recht ik bestel houtblokken maar krijg wat anders en daar moet ik het maar mee doen en 2 st, elementen stuk ze hebben mij benadeeld voor 50 euro de kachel was eerst 1495 daarna 1545

fam Jansen

Na een aantal haardenbedrijven bezocht te hebben zijn we uitgekomen bij Haardenexpert te Apeldoorn.
Arne Lubbers heeft ons van een prima advies voorzien.
De levering en montage van de...
Arne Lubbers heeft ons van een prima advies voorzien.
De levering en montage van de houtkachel ging conform afspraak en was uitstekend.
We hadden een prima en correcte monteur (echt een vakman).
Ook de nazorg is bij Haardenexpert op een uitstekende manier geregeld.

Fam Jansen (Rijssen)

Meedenken
Professioneel advies
Goede monteurs
Goede nazorg

Devens

We zijn goed geholpen!

Het is een erg fijn bedrijf, heel transparant. We werden goed geholpen, zeer klantvriendelijk en de reactie snelheid was ook super!

Bogerman

Mooie showroom!

Wij hebben de showroom bezocht in Apeldoorn, Dit was een prachtige showroom.

Peter

Prachtig eindresultaat! Snelle installatie en goede communicatie met de verkoper!

Ons contact met de verkoper was zeer goed. Hij neemt uitgebreid de tijd om een duidelijke tekening te maken en mee te denken zodat we een prachtig eindresultaat krijgen. Hij informeert duidelijk wat... Ons contact met de verkoper was zeer goed. Hij neemt uitgebreid de tijd om een duidelijke tekening te maken en mee te denken zodat we een prachtig eindresultaat krijgen. Hij informeert duidelijk wat er afgesproken is en neemt direct contact op bij vragen. De installatie was snel gereed(binnen 1 dag inclusief doorvoeren door de plafonds, bouwen van een koof en installatie van leidingen) en de kamer werd schoon achtergelaten.

N. Grubben

Top service!