Informatie op de website / Advies in de showroom

Jaap van Tuyl

Betalen voordat iets geleverd is, is niet klant vriendelijk; haard was incompleet bij levering; er was geen check of haard werkelijk goed functioneert

nee

zeer gunstige prijs

Tuinier

Kachel gekocht, incl installatie

...

Ron Schijen

Alles volgens afspraak geregeld, prima dus.

Henk Ruiterkamp

Goede en snelle levering van een buitenhaard.

Snelle correcte afwikkeling.

Kees van Wijngaarden

Wij waren op zoek naar een gashaard. Van Haardenexpert kregen wij een goed advies en een concurrerende prijs.
Als je een gashaard zelf wil plaatsen dan moet je iemand kunnen bellen die je even verder helpt. De Contact persoon ging in zijn advies net even iets verder in zijn advies waardoor het plaatsen eigenlijk vanzelf ging.

Goed advies

Anouschka

Een moeilijke start met een goede en positieve afloop. Dit door de inzet van de medewerkers

JC Faber

Een top service ! Bij Haardenexpert heb ik Barbas Unilux inzethaard besteld, de communicatie per mail verliep vrij vlot en snel. Ze beantwoorden al mijn vragen waardoor we snel zeker van zaak werden... Een top service ! Bij Haardenexpert heb ik Barbas Unilux inzethaard besteld, de communicatie per mail verliep vrij vlot en snel. Ze beantwoorden al mijn vragen waardoor we snel zeker van zaak werden om de haard te bestellen. Voor kleine kwesties biedt Haardenexpert.nl zich meteen ter hulp aan. Na de bestelling zijn er zijn aantal dingen beschadigd geraakt. Haardenexpert gemaild en ze namen meteen contact op met de leverancier en ze hebben de nieuwe dingen onder garantie direct naar ons verstuurd. Bij Haardenexpert ben je aan de juiste adres!

J. Cox

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Goede prijs

Bas

Nette showroom, goede uitleg over de haarden en opties. Na enige onvoorziene vertraging in de levering uiteindelijk nette plaatsing door installateur.

Prettig contact in de showroom, uitgebreid tijd en uitleg over de verschillende opties bij het aanschaffen van de haard. Opname van de situatie door de installateur vooraf ter plekke om vast te... Prettig contact in de showroom, uitgebreid tijd en uitleg over de verschillende opties bij het aanschaffen van de haard. Opname van de situatie door de installateur vooraf ter plekke om vast te stellen of de voorgestelde plannen ook te realiseren waren