Informatie op de website / Advies in de showroom

Thomas

Positieve ervaring

Nvt

Steven

Vriendelijk personeel, vakkundige installatie en scherpe prijs

Scherpe prijs. Vriendelijk personeel.

Mark Hellemons

Uitstekend afgesproken, geleverd en geinstalleerd!

Vragen worden goed en uitgebreid uitgelegd, je krijgt duidelijke antwoorden. Nette offerte. Zeker een aanrader!

Monica Rozema

Ik heb een haard gekocht bij en laten plaatsen door de Haardenexpert.
Ik heb een haard gekocht bij en laten plaatsen door de Haardenexpert.
Mijn bevindingen zijn: Snelle reactie op informatieaanvraag, goede interpretatie klantbehoefte, scherpe offerte, nette levering en plaatsing. Kortom chapeau. Een voorbeeld voor menig leverancier.

Snelle reactie, goede interpretatie klantbehoefte, scherpe offerte, nette levering en plaatsing

Hielke van der Meij

Nadat ik twee eerdere aankooppogingen a.g.v. een ‘moerassig’ verloop heb moeten afblazen was het aankoopgebeuren bij uw bedrijf een aangename verademing.
De ontvangst en advisering in uw mooie...
De ontvangst en advisering in uw mooie showroom, het uitbrengen en bevestigen van de offerte etc. verliep zeer vlot en zonder ‘verrassingen’. De levering vond plaats op de afgesproken datum.
Al met al dus: vlot, plezierig, vertrouwen wekkend en klantvriendelijk. Heel goed.

Tot slot: het haardje voldoet geheel aan de verwachtingen en geeft beduidend meer warmte dan ik verwacht had. Komt goed uit bij deze wat koude dagen. Vrouwlief is in de wolken en er niet voor weg te slaan.

Voor de door u ingeschakelde installateur (Charly) geldt hetzelfde. Hij heeft prima werk geleverd.

Vincent Huizinga

Na diverse bedrijven in de buurt te hebben bezocht via goede ervaringen van de buren bij de haardenspecialist terecht gekomen. Specialisten zij het zeker en de meeste haarden die wij hebben gezien... Na diverse bedrijven in de buurt te hebben bezocht via goede ervaringen van de buren bij de haardenspecialist terecht gekomen. Specialisten zij het zeker en de meeste haarden die wij hebben gezien in een showroom. Top bedrijf!

persoonlijke benadering, meedenkend, helder en afspraak is afspraak!

G.de Haan

Pelletkachel K-Stove was voor ons een miskoop. Haardenexpert heeft het goed opgelost , en de kachel retour genomen.
We hebben voor het merk Thermorossi gekozen. Geweldig, geruisloos en een...
We hebben voor het merk Thermorossi gekozen. Geweldig, geruisloos en een makkelijke bediening .

N.v.t

J.E Molenaar

Het eerste kontakt met verkoper Henk-Jan Haasse was al erg goed, het verdere verloop van de opdracht en levering verliep geweldig.
Ook hebben zij een netwerk van installatie bedrijven door...
Ook hebben zij een netwerk van installatie bedrijven door heel Nederland, bij ons zijn afspraken allemaal super nagekomen.
Haardenexpert, is TOP, zeer aan te raden, goede prijs en service.

Klantvriendelijk, afspraken worden nagekomen, vakkundige installateur.

van der Wekken

Inbouw gashaard gekocht.

Goede informatie, prettige bejegening. Goede afhandeling.
Levering en montage ging uitstekend (vanmanenschoorsteenvegen.nl).

Rensen

Snel, terzake kundig, vriendelijk