Informatie op de website / Advies in de showroom

Ruud Nieswaag

Ik heb zelf de problemen moeten oplossen, installatie en bedrijf zijn 2 ondernemingen, wat doe ik met spul wat over is, ik ben al een keer tijdens installatie heen en weer gereden, website klopt... Ik heb zelf de problemen moeten oplossen, installatie en bedrijf zijn 2 ondernemingen, wat doe ik met spul wat over is, ik ben al een keer tijdens installatie heen en weer gereden, website klopt niet met werkelijkheid

Mooie spullen

Jan Berkenbosch

Tidens de zelfbouw van onze haard Dru Scenic 80, kregen we zowel van onze vaste gesprekspartner Haase, als wel zijn collega's, altijd goeie adviezen die uiteindelijk onze huiskamer verrijkt heeft... Tidens de zelfbouw van onze haard Dru Scenic 80, kregen we zowel van onze vaste gesprekspartner Haase, als wel zijn collega's, altijd goeie adviezen die uiteindelijk onze huiskamer verrijkt heeft tot een lekkere en warme huissfeer.

Adviezen voor zelfbouw

Richard den Oudsten

Zeer positief zowel contact , advies , afspraken levertijd en een super goede openhaardenbouwer met Jan van der Mey gehad kortom een super resultaat voor een niet eenvoudige opdracht.

Geven duidelijke en betrouwbare info had een bijzonder geluk met de installateur Jan van der Mey die enorm meedenkt en open staat voor je eigen ideeen

van de Burgt

Zeer goede ervaring met de heren van Haardenexpert. Een mooi product aangeschaft en fantastisch geholpen middels klantvriendelijkheid en goede expertise. Wij hebben een zijpaneel en een ruit moeten... Zeer goede ervaring met de heren van Haardenexpert. Een mooi product aangeschaft en fantastisch geholpen middels klantvriendelijkheid en goede expertise. Wij hebben een zijpaneel en een ruit moeten laten vervangen waarbij zeer snel gehandeld is en ook nog is kosteloos.
Wij zijn zeer te spreken over Haardenexpert en haar product(en).

Klantvriendelijkheid en snelle service

Ronald G

Helemaal top!

Goede service in de winkel. Klantvriendelijk en weet waar hij het over heeft. Rob, bedankt!

R van Vliet

Prima winkel ??

kaasboerderij sloten

Hebben snel geleverd zoals toegezegd voor een nette prijs zijn zeer tevreden

Guido van Acker

Haard netjes afgeleverd, mooi verpakt, snel en deskundig advies.
Klein probleempje met metalen strip wordt direct opgepakt.

Goed advies
Goed bereikbaar via mail, snelle respons
Goede aftersales

Jong team, enthousiast, meedenkend en goede prijs/kwaliteit