Informatie op de website / Advies in de showroom

H.Kemper

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Fijn geholpen, goede prijs zeer nette afwerking en afspraken nagekomen.

Klantvriendelijkheid, mooie winkel.

herman Keppens

Aankoop inbouw gashaard

Correcte info , vlotte communicatie en voordelige prijs , prima leverancier .

Mw. H.M. van der Wal

Klantvriendelijk en snelle reactie, alleen het aandringen op de betaling van de factuur vond ik niet plezierig

Snel schakelen/snel handelen

Sloot

In een woord; uitstekend!

Niks op aan te merken. Gewoon uitstekend

Edwin Hendriks

Ik ben zeer tevreden over het verkoop- en plaatsing traject. Ik wist heel goed welke soort haard ik wilde hebben, maar men kon mij toch nog verrassen met een aantal goede tips.
Het plaatsen...
Het plaatsen van de haard ging snel, werkte netjes en ook de ombouw is goed afgewerkt opgeleverd. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed en ik raad een ieder aan het aanbod van haardenexpert in ieder geval in overweging te nemen.

Rens Eising

Ik ben goed geholpen en afspraken zijn nagekomen.

Persoonlijk contact. Er waren wat haken & ogen in het traject, maar als ik belde wist men meteen waarvoor ik belde en was er achter de schermen reeds de nodige acties opgestart.

Kees van R.

Omdat we de prijzen bij andere leveranciers voor het gevoel nog te hoog vonden zijn we verder gaan zoeken en terechtgekomen bij Haardenexpert. Keurig ontvangen, medewerker Rob heeft ons méér dan... Omdat we de prijzen bij andere leveranciers voor het gevoel nog te hoog vonden zijn we verder gaan zoeken en terechtgekomen bij Haardenexpert. Keurig ontvangen, medewerker Rob heeft ons méér dan fantastisch geholpen. Ook het externe transport en de planning hiervan heeft hij goed geregeld. Telefonisch goed bereikbaar en denkt goed mee over oplossingen. De kachel is door Bertus van Maanen geinstalleerd. Ook netjes verlopen. Kortom, we zijn erg tevreden over haardenexpert, Rob in het bijzonder.

Verkoper verdiept zich goed in de situatie van de klant en is na de bestelling ook actief betrokken bij transport, levering en plaatsing

Leon-s

Vlot en prettig geholpen, scherp geprijst, snelle levering en prima geplaatst. Wij zijn zeer tevreden.

Snelle feedback en goede communicatie

joyce Pool Makkus

Haardenexpert en Coen van de Craats zijn TOP! De service was perfect, communicatie prettig. Levering heel snel. Absoluut aan te raden nog eens zaken mee te doen, al hoop ik dat onze kachel heel lang... Haardenexpert en Coen van de Craats zijn TOP! De service was perfect, communicatie prettig. Levering heel snel. Absoluut aan te raden nog eens zaken mee te doen, al hoop ik dat onze kachel heel lang mee gaat ;-)

Supersterk vonden wij dat er snel werd gereageerd op vragen en ook op een verzoek tot nalevering van een stuk pijp. Verder vonden wij het heel sterk dat er steeds even gecheckt werd of de ontvangst... Supersterk vonden wij dat er snel werd gereageerd op vragen en ook op een verzoek tot nalevering van een stuk pijp. Verder vonden wij het heel sterk dat er steeds even gecheckt werd of de ontvangst van de kachel en het plaatsen ervan goed verliep.

Van Blokland

Goede expertise !