Informatie op de website / Advies in de showroom

Fam.Siepman

Goede ervaring, haard is keurig geplaatst en de pijp netjes aangelegd.

Christiane

Prima. aardige mensen met kennis van zaken. Prima producten.

Men denkt mee. Vriendelijk. Mooie haard (Faber Duet medium). Reageren vlot op emails.

Erwin van Hunen

Enthousiast, vriendelijk, verstand van zaken, scherpe prijs, snelle levering.
Coen bedankt!

Vriendelijk personeel.
Scherpe offerte.
Snelle levering.

Arjan Haverkamp

Erg enthousiast (en jong) personeel, denken met je mee. Leuk team, prettig contact.

Zowel per e-mail als telefonisch zeer goed bereikbaar. Indien verkoper even niet aanwezig, snel teruggebeld. Goede service.

Bram Sprokkerieft

Haardenexpert heeft ons bijzonder goed geholpen bij het aanschaffen van onze houtkachel. Niet alleen vooraf maar ook achteraf was de serviceverlening uitmuntend. Ook staken zij met hun scherpe... Haardenexpert heeft ons bijzonder goed geholpen bij het aanschaffen van onze houtkachel. Niet alleen vooraf maar ook achteraf was de serviceverlening uitmuntend. Ook staken zij met hun scherpe aanbieding met kop en schouders boven de anderen uit hetgeen ervoor zorgde dat de keuze snel was gemaakt!

Baltussen

Goede uitleg met een juist advies

Goede voorlichting

Raymond Dolieslager

Onze ervaring met haardenexpert is super. Wij zijn 2x in de showroom langs geweest waar diverse haarden staan opgesteld. Daarnaast hebben wij veelvuldig telefonisch en mail contact gehad om de... Onze ervaring met haardenexpert is super. Wij zijn 2x in de showroom langs geweest waar diverse haarden staan opgesteld. Daarnaast hebben wij veelvuldig telefonisch en mail contact gehad om de laatste puntjes op de spreekwoordelijke ''i'' te zetten. De service en dienstverlening is zowel bij aankoop als de aftersales geweldig. Wij raden haardenexpert dan ook zeker aan. De kwaliteit/prijs verhouding is goed. Groet Fam. Dolieslager (Lisse ZH)

Service
Kwaliteit

Henk

Mooie haard, vakkundig opgebouwd, na een jaar 2 haarscheurtjes in het stucwerk, dit werd zonder problemen op korte termijn hersteld, kortom een aanrader

Arthur

Duidelijke offerte en prima levering.
Goede adviezen over plaatsing van de haard en over de verschillende uitvoeringen.

Duidelijke uitleg van de mogelijkheden
Snelle reactie op aanvraag met een gedetailleerde offerte

Jordie

Na het aanvragen van een offerte kreeg ik binnen 24 uur antwoord van Rob Pijffers. Na enkele keren met elkaar gebeld te hebben was de deal binnen 2 dagen rond. De prijs was zeer scherp en Rob heeft... Na het aanvragen van een offerte kreeg ik binnen 24 uur antwoord van Rob Pijffers. Na enkele keren met elkaar gebeld te hebben was de deal binnen 2 dagen rond. De prijs was zeer scherp en Rob heeft zijn best gedaan om de gewenste kachel te leveren tegen het beschikbare budget. Binnen 7 dagen werd de kachel geinstalleerd door een zeer ervaren en gecertificeerde gashaardinstallateur. De Haardenexpert levert in heel Nederland en was qua prijs scherper dan de leverancier hier in Twente ('t Stokertje) . De kachel werd geplaatst en afgemonteerd met een ombouw. De installateur is van 's morgens half 9 tot 19:00 bezig geweest. Het resultaat mag er zeer zeker zijn. Een prachtige Faber Relaxed kachel. Brand geweldig. Ik kan iedereen de Haardenexpert aanbevelen. Ook de after sales was goed geregeld. Ik had nog een bus zwarte hitte bestendige lak nodig. Binnen 3 dagen kosteloos geleverd. Haardenexpert bedankt. Ik zal de foto's deze week mailen zodra de kachel geverfd is. Want de ombouw is bijzonder mooi geslaagd!

Uitstekende installatie en kachelombouw wordt zeer vakkundig gemonteerd en opgeleverd.
Zeer concurrerende prijzen
Beste service en prijs in vergelijking met het Stokertje en andere...
Zeer concurrerende prijzen
Beste service en prijs in vergelijking met het Stokertje en andere aanbieders.
Leveren snel en kachel wordt sausklaar opgeleverd.

Absolute nr 1 van Nederland en kan iedereen de Haardenexpert aanraden.