Informatie op de website / Advies in de showroom

Stephanie van Baarsen

Mijn vriend en ik hebben een huis met veel ramen maar weinig muur, maar bij de enigste lange muur wilden we wel iets speciaals hebben, iets sfeervols, een blikvanger zeg maar. Zelf komen we uit... Mijn vriend en ik hebben een huis met veel ramen maar weinig muur, maar bij de enigste lange muur wilden we wel iets speciaals hebben, iets sfeervols, een blikvanger zeg maar. Zelf komen we uit Volendam en hebben we via het internet opgezocht bij welke site en/of winkel we onze droomhaard zouden kunnen bestellen. Maar dat was toch nog wel lang zoeken ivm de breedte van de haard die we wilden, toen kwamen we uit bij de haardenexpert in Apeldoorn. Bij de eerste keer dat we heen waren gegaan hadden we meteen al een heel goed gevoel, de meneer (Arne) die daar werkte dacht ook heel goed mee met ons mee en kwam ook met hele leuke ideeën. We zagen ook meteen dat dit de juiste keuze was geweest. En dat blijkt ook na het plaatsen van de haard, zo'n mooie haard een parel van het huis! Alles verliep helemaal volgens afspraak, geen een kritiekpuntje. Top bedrijf!

De reactiesnelheid, we hadden contact met het bedrijf via de mail, als we vragen hadden kregen we meteen antwoord!
Het is allemaal uitstekend verlopen, ik had het niet beter kunnen...
Het is allemaal uitstekend verlopen, ik had het niet beter kunnen voorstellen.

Thijs

Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf! Ik ben hartstikke goed geholpen door Henk Jan. Ik had een specifieke situatie voor de gashaard. Henk Jan heeft me daarbij keurig geholpen. Veelal... Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf! Ik ben hartstikke goed geholpen door Henk Jan. Ik had een specifieke situatie voor de gashaard. Henk Jan heeft me daarbij keurig geholpen. Veelal contact per e-mail, maar dat ging uitstekend. Ik had foto's opgestuurd van de bestaande situatie en daar kon Henk Jan advies op maat geven. De monteur ter plaatse heeft ook nog meegedacht en e.e.a. aangepast. Het resultaat is een tophaard die perfect is geinstalleerd; precies zoals wij het willen. Bij haardenexpert houden ze zich aan gemaakte afspraken. Een voorbeeld hiervan is de inlevering van materialen die niet gebruikt zijn bij de plaatsing in ruil tegen een geldbedrag; dat noem ik nu maatwerk! Groeten, Thijs.

Enorm klant- en servicegericht!
Het leveren van maatwerk.
Betrouwbaar.

w de kloet

Eerlijk en vriendelijk

Jasper Feijen

Haardenexpert.nl leverde onze gashaard conform afspraak. De gashaard hadden wij op korte termijn nodig. Dankzij een uitstekende service werd de gashaard netjes voro 09:00 's morgens (gratis) bezorgd!

- Vriendelijk personeel
- Nette showroom
- afspraak = afspraak
- snelle levering
- duidelijke offerte

T.de Boer

Via de internet-site een positieve indruk van het bedrijf kunnen krijgen. Deze indruk omgezet in een bezoek brengen aan de Haardenexpert met de verwachting dat zij ons zouden kunnen helpen met het... Via de internet-site een positieve indruk van het bedrijf kunnen krijgen. Deze indruk omgezet in een bezoek brengen aan de Haardenexpert met de verwachting dat zij ons zouden kunnen helpen met het uitwerken van ons idee. Deze verwachting is helemaal uitgekomen. Toen tijdens de montage bleek dat het schoorsteenkanaal niet bij de door mij gekozen gashaard paste was het bedrijf direct bereikbaar voor hulp, steun en raad. Heeft geresulteerd in een ander type gashaard. Omruilen van de haarden geen punt. Enthousiast team met kennis en kunnen meedenken met de klant. Bedankt Rob.

mee kunnen denken met de klant

Jan Veerman

Uitstekend geholpen door de Haardenexpert.

Goede informatie bij de deal.

D. Marsman

We hebben hier een hele plezierige ervaring mee! Alles is naar wens verlopen, de haard brand prachtig, helemaal zoals we graag wilden! We werden erg plezierig geholpen door Jan en ook een compliment... We hebben hier een hele plezierige ervaring mee! Alles is naar wens verlopen, de haard brand prachtig, helemaal zoals we graag wilden! We werden erg plezierig geholpen door Jan en ook een compliment voor de plaatser Charly van Hotsporthaarden, helemaal klasse!

G. Kemkers

Tiptop! Vanuit een prettig en constructieve communicatie hebben we in gezamenlijk overleg een mooi produkt gerealiseerd!

Communicatie en vriendelijke, professioneel advies! Prettige samenwerking!

B. Tunderman

Prima club, goed advies en goede prijzen. Snelle levering en kwaliteitsinstallatie. Mooi strak geheel.

info@deoudeduin.nl

Via internet dit bedrijf gevonden, aangenaam verrast; klantvriendelijk, denken goed mee en dringen zich niet op.