Informatie op de website / Advies in de showroom

Rick Rolleman

Wij hebben tweemaal de showroom bezocht en zijn uitstekend geholpen! Deskundig advies waarbij goed wordt meegedacht met de klant, de wensen/eisen van de klant staan hierbij centraal. Ook de... Wij hebben tweemaal de showroom bezocht en zijn uitstekend geholpen! Deskundig advies waarbij goed wordt meegedacht met de klant, de wensen/eisen van de klant staan hierbij centraal. Ook de aftersales is prima, kachel is netjes afgeleverd conform afspraak. De geleverde kachel voldoet volledig aan de verwachtingen.

wouter

Heel goed en professioneel

Installatie
prijs
huisbezoek installateur voor def order

e. oude v rielink

Haardenexpert

L'ortye

Goed, heldere comunicatie

Snelle levering en de montage is goed geregeld

Jeroen

Zeer positief, proactief en servicegericht

Ton Benschop

Vlotte afhandeling

wel onvoldoende duidelijkheid over het werk (stucadoor) dat nog nodig is na oplevering

mooie showroom

Rene en Suzan

Goed advies voor een perfecte haard. Qua kleur, vorm en esthetica goed meegedacht. Levering conform afspraak. Nazorg/service zeer goed.

A.v.Nieuwenhuizen

Ik heb een prima kontakt ervaren met Haardenexpert. De bestelling was snel geplaatst en ook snel geleverd.

Het sterke punt voor mij was, dat er snel en goed gereageerd werd op een offerte, die ik aangevraagd had van een houtkachel.
Ik heb een prima deal kunnen sluiten. Er werd vooral meegedacht om...
Ik heb een prima deal kunnen sluiten. Er werd vooral meegedacht om alles goed te laten verlopen.

van der Zaag

De kachel liet even op zich wachten. Maar er werd wel op mijn mails gereageerd. Wachten is minder vervelend als je weet hoe de stand van zaken is.

Wobbes

Wij zagen onze stuv op internet en waren direct verkocht. De kachel werd voor een zeer geschikte prijs aangeboden. Ook de samen werking met Jan Jeeninga is heel prettig

snelle reacties op alle vragen.